توجیه عجیب حمله گروهی به داور توسط داماشی‌ها!

روز گذشته بازی خیبر خرم آباد و داماش گیلان به دلیل حمله اعضای تیم داماش به داوران نیمه تمام ماند.
توجیه عجیب حمله گروهی به داور توسط داماشی‌ها!
کد خبر : ۴۵۸۰۱

در دیداری از هفته چهارم لیگ آزادگان، روز گذشته داماش گیلان میهمان خیبر خرم آباد بود. بازی دو تیم تنها 7 دقیقه ادامه داشت، چرا که پس از گلزنی خیبر در دقیقه هفتم، اعضای تیم داماش به داور بازی حمله کردند و در نهایت نیز بازی نیمه تمام ماند.

داماشی‌ها معتقد بودند که در دقیقه پنجم بازی داور یک پنالتی به سود آنها را اعلام نکرده و بلافاصله بعد از این صحنه، خیبر به گل رسیده است.

در ویدئوهایی که از این حمله گروهی منتشر شده، تقریبا تمامی اعضای کادر فنی، تدارکات و بازیکنان ذخیره داماش در حال حمله به داور مشاهده شده‌اند و در این میان یکی از اعضای تدارکات این باشگاه داور بازی را مضروب کرده است.

شب گذشته کمیته انضباطی در واکنش به این اتفاقات تلخ بلافاصله 13 نفر از اعضای باشگاه داماش را تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

با این حال واکنش مدیران باشگاه داماش به این اتفاقات در نوع خود حیرت انگیز بوده است!
شهرام حمیدی، سرپرست داماش گیلان در این باره گفته:
داور اشتباه کرده بود و نیمکت و بازیکنان ما به این موضوع اعتراض داشتند و متاسفانه تدارکات ما اشتباه کرد که داور را هل داد و با او برخورد فیزیکی داشت. سایر بازیکنان ما که داور نام آن‌ها را در گزارشش نوشته فقط اعتراض کردند و کار خاصی انجام ندادند. همچنین بعد از اعتراض ما به داور گفتیم که بازی را از سر بگیرد اما او اعلام کرد که امنیت ندارد و تصمیم گرفت بازی را ادامه ندهد. تیم ما با وجود این ناعدالتی آماده بود که بازی کند و حتی در زمین حاضر بودیم اما داور به رختکن رفت و بازی را ادامه نداد.

او در ادامه تاکید کرده:
۱۰ بازیکن ما را محروم کرده‌اند و ما بازیکن کافی برای بازی بعدی خود نداریم. متاسفانه بازیکنانی را داور نوشته و محروم کردند که اکثرا روی نیمکت بودند و این عجیب است.

توجیه عجیب سرپرست داماش در حالی است که ویدئوهای این بازی موجود بوده و بازی پخش زنده داشته است. در صحنه مذکور تقریبا تمامی بازیکنان داماش در زمین بازی حضور داشتند و باید این سوال را پرسید که حتی در صورت اشتباه داور، آیا بازیکنان نیمکت نشین و کادر فنی و غیر فنی تیم‌ها حق حضور در زمین بازی و حمله به داور را دارند یا خیر؟ سرپرست داماش از محرومیت بازیکنان ذخیره تیم خود متعجب شده و همه گناه‌ها را به گردن مسئول تدارکات این تیم انداخته و حضور کلیه بازیکنان ذخیره این تیم در زمین را یک اعتراض ساده دانسته است.

کمیته انضباطی به زودی در این باره جلسه‌ای را تشکیل خواهد داد و احتمال محرومیت سنگین چند عضو داماش بسیار زیاد است.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر