ماجرای چاقوکشی خونین در خیابان پیروزی

درگیری راکب موتورسیکلت با راننده یک خودرو در خیابان پیروزی به چاقوکشی ختم شد.
ماجرای چاقوکشی خونین در خیابان پیروزی
کد خبر : ۴۵۸۳۱

شب‌های گذشته خودرویی در خیابان پیروزی در حال عبور بود موتورسیکلت سواری در خیابان پیروزی تهران مقابل خیابان مقداد، که خانمی تَرک نشین داشت، با راننده خودرو به نام علیرضا، ه، درگیر می‌شود و با استفاده از سلاح سرد چاقو به او حمله ور می‌شود و با فرود آوردن چند ضربه به شکم و کمرش، از محل حادثه متواری می‌شود. مصدوم برای مداوا توسط دوستانش به بیمارستان فجر انتقال می‌یابد.

درباره این حادثه و در گفتگوی تلفنی به یکی از ماموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه گفت: "مصدوم پس از ترخیص از بیمارستان می‌تواند از طریق دفاتر قضایی شکوائیه‌ای تنظیم و به پزشکی قانونی مراجعه کند و از طریق قانونی راننده متواری شناسایی و دستگیر و توسط دادگاه پیگیری شود. " همچنین دوشنبه مورخه سوم مهر، ساعت ۱۶:۳۰ در خیابان شوش، خیابان خیام، روبه روی ایستگاه اتوبوس شرکت واحد، خودرو تاکسی متعلق به سجاد دلیری فشتمی در محل پارک بود، موتور سه چرخ مخصوص حمل بار که راننده آن از تبعه افغانستان بود با سرعت بالا در حرکت بود، با خودرو تصادف می‌کند و از صدای برخورد آن، راننده در انبار محل کارش حضور داشت، بلافاصله بیرون آمد و متوجه شد به خودرواش آسیب وارد شده با فوریت‌های پلیس۱۱۰ تماس می‌گیرد، مامور راهور به محل حادثه مراجعه می‌کند و مقصر حادثه باید خسارت وارده را به صاحب خودرو پرداخت کند.

متاسفانه به دلیل این که اینگونه وسایل نقلیه که اقدام به جابه جایی بار می‌کنند، بیمه نیستند، پس از وقوع حادثه، برای جبران خسارت مشکلات فراوانی برای رانندگان حادثه دیده، به همراه دارد. ضرورت دارد برای پیشگیری از حوادث و پرداخت به موقع خسارت به زیان دیدگان تمهیداتی اندیشیده شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر