کودک خردسال هوادار رئال مادرید تهدید به مرگ شد

باشگاه رئال مادرید هوادار خردسال و خانواده اش را که مورد حملات نژادپرستانه طرفداران اتلتیکو مادرید قرار گرفتند، برای بازی امشب به برنابئو دعوت کرد.
کودک خردسال هوادار رئال مادرید تهدید به مرگ شد
کد خبر : ۴۵۹۱۲

بازی هیجان انگیز دربی یکشتبه شب در مادرید با اتفاقات تلخی همراه بود. دختر هشت ساله سیاه پوست طرفدار رئال که با اقوامش در ورزشگاه اتلتیکو حضور داشت، توسط برخی از هولیگان‌های اتلتیکومادرید با الفاظ زشت نژادپرستانه رایج در اسپانیا مورد حمله قرار گرفت و به گفته خاله‌اش حتی تهدید به مرگ شد.

گفته می‌شود هواداران اتلتیکو می‌خواستند آن‌ها را از ورزشگاه بیرون بیاندازند. این کودک که برای اولین بار به یک استادیوم فوتبال می‌رفت، لباس وینیسیوس جونیور را هم بر تن داشت که یکی از بازیکنانی است که فصل گذشته متحمل بیشترین توهین‌های نژادی توسط هواداران تیم‌های مختلف لالیگا قرار گرفت.

این خانواده به گفته مارکا، بلافاصه شکایت قانونی خود را ثبت کردند و این می‌تواند تبعات گسترده‌ای برای باشگاه اتلتیکو مادرید داشته باشد.

اما رئال مادرید در یک اقدام ارزشمند برای دلجویی این هوادار و خانواده اش را به جایگاه ویژه برنابئو برای بازی مقابل لاس پالماس در هفته هفتم لالیگا دعوت کرده است تا دومین تجربه این کودک از یک استادیوم فوتبال، خاطره قبلی را از ذهن او پاک کند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر