پدری که پسرش را قربانی اهداف شوم خود کرد

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی دستگیری باند چهارنفره سرقت سیم و کابل برق، یکی از سارقان به استفاده از فرزندش برای بریدن سیم‌های خطرناک برق اعتراف کرد.
پدری که پسرش را قربانی اهداف شوم خود کرد
کد خبر : ۴۵۹۸۵

سرهنگ سید علی میراحمدی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی بسطام شاهرود، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی بخش قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در پیگیری‌های مجدانه خود، با به دست آوردن سرنخ‌هایی از صحنه‌های سرقت، پدر و پسر سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

میراحمدی با بیان اینکه سارق معتاد و سابقه‌دار به استفاده از فرزند پسرش برای بریدن سیم‌های خطرناک برق اعتراف کرد؛ اظهار داشت: در همین راستا ۲ نفر از همدستان وی شناسایی و در عملیات جداگانه‌ای در مخفیگاهشان دستگیر و در مجموع به ۸ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند.

تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح استان از اولویت‌های مجموعه انتظامی در سمنان است

این مقام ارشد انتظامی استان سمنان از تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضایی خبر داد و تأکید کرد: پیشگیری از وقوع انواع سرقت، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح استان از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه انتظامی در سمنان است.

میراحمدی مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی را نیازمند عزم و اراده همگانی دانست و از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر