ماجرای هولناک قاتلی که با یک جسد در چمدان مسافرت می‌کرد

مرد جوانی که در اقدام هولناکی همسرش را در مشهد به قتل رسانده و جسد مقتوله را با چمدان مسافرتی از تهران تا مشهد با تاکسی اینترنتی حمل کرده بود، خودش را تسلیم پلیس کرد.
ماجرای هولناک قاتلی که با یک جسد در چمدان مسافرت می‌کرد
کد خبر : ۴۶۰۸۱

 روز گذشته ماموران پلیس تهران در تماس تلفنی با قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، کشف اعضای جسد زن جوانی را داخل یک چمدان مسافرتی گزارش و عنوان کردند همسر مقتوله خودش را به عنوان عامل جنایت معرفی و تسلیم کرده است.

با اعلام این خبر، خیلی زود تیم بررسی صحنه جرم به همراه قاضی جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند که در نخستین گام مشخص شد، مرد جوانی که خودش را به پلیس تسلیم کرده در مشهد مرتکب جنایت شده و برخی از اعضای جسد را با تاکسی به تهران آورده است.

بدین ترتیب متهم هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: مترجم و ساکن مشهد هستم؛ چند سال قبل با همسرم ازدواج کردم و یک فرزند خردسال نیز دارم؛ از یک سال و شش ماه قبل با همسرم اختلاف شدید خانوادگی پیدا کردم که ۲ روز قبل سر همین موضوع با او در خانه درگیر شدم و در جریان این نزاع همسرم را به به قتل رساندم.


مرد جنایتکار ادامه داد: پس ارتکاب جنایت، دلیل اینکه اقوام من در تهران زندگی می‌کنند و می‌توانند به ملاقاتم در زندان بیایند تصمیم گرفتم خودم را به پلیس این شهر معرفی کنم؛ به همین خاطر برخی از بقایای جسد را داخل چمدان بزرگ مسافرتی قرار دادم و با پرداخت حدودا دو میلیون و پانصد هزارتومان به یک راننده تاکسی اینترنتی به تهران آمدم و در اولین فرصت خودم را تسلیم پلیس کردم.

پس از اعتراف صریح متهم به ارتکاب قتل همسرش، ماموران تیم تشخیص هویت به دستور بازپرس جنایی اقدام به انگشت نگاری از روی جسد کردند و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نیز ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی درباره این جنایت تحقیق کنند.

با دستور قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امورجنایی، جسد زن جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و سیرمراحل قانونی پرونده ادامه دارد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر