جدیدترین تغییرات در شرایط فروش بلیط بازی نساجی و الهلال

در حساس‌ترین بازی لیگ فوتبال قهرنانان آسیا، نساجی به مصاف الهلال خواهد رفت. دیداری که تاثیر زیادی در تعیین سرنوشت قهرمانی خواهد داشت.
جدیدترین تغییرات در شرایط فروش بلیط بازی نساجی و الهلال
کد خبر : ۴۶۲۳۱

خرید بلیط الکترونیکی بازی نساجی و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ در ۱۱ مهر ۱۴۰۲ از امروز یکشنبه ۹ مهر ماه کلید خورد. باشگاه نساجی زمان بلیت فروشی بازی نساجی با الهلال مشخص شد و فوتبال دوستان و هواداران تیم‌های نساجی و الهلال می‌توانند از ساعت تعیین شده روز یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ از طریق لینک مستقیم footballeticket.ir بلیت بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

بازی دو تیم نساجی و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳، روز سه شنبه (۱۱ مهر) از ساعت ۱۹/۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که بلیت فروشی الکترونیکی از روز یکشنبه نهم مهر انجام می‌شود.

بلیت فروشی بازی نساجی و الهلال ۱۱ مهر ۱۴۰۲
بلیط فروشی این دیدار از دقایق اولیه روز یکشنبه آغاز شد و فوتبال دوستان می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه اقدام به تهیه بلیت در جایگاه مورد نظرشان بپردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک مستقیم footballeticket.ir بلیت بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.
البته مسئولیت بلیت فروشی بازی با الهلال بر عهده باشگاه نساجی مازندران است و اگر سایت مذکور معرفی شد در این بخش به اطلاع شما خواهد رسید

رسانه رسمی باشگاه نساجی، نشست هماهنگی دیدار تیم‌های نساجی ایران و الهلال عربستان امروز برگزار شد و در این نشست مشخص شد که بلیت این مسابقه از فردا و از طریق سایت بلیت فروشی در اختیار هواداران قرار بگیرد.

باشگاه نساجی اطلاعات تکمیلی در مورد چگونگی حضور تماشاگران در ورزشگاه و مسائل مربوط به این دیدار را اعلام خواهد کرد.

گفتنی است کاروان الهلال عربستان روز دوشنبه به ایران می‌آید و به همین کمتر از دو روز به برگزاری این دیدار باقی است و به همین دلیل جلسه‌ای در فدراسیون با حضور مدیران باشگاه نساجی مازندران برگزار شد.

دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و الهلال عربستان ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه یازدهم مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

۲۵۰۰ تماشاگر زن در بازی نساجی‌الهلال
طبق برنامه قرار است ۵۰ هزار تماشاگر در آزادی حضور دارند که ۲۵۰۰ نفر از آن‌ها زن خواهند بود.

طبق برنامه قرار است کاروان الهلال ظهر روز دوشنبه با هواپیمای اختصاصی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران خواهند شد و در مدت حضور خود در تهران در هتل اسپیناس اقامت خواهند داشت.

تیم الهلال عصر روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی آخرین تمرین خود را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و الهلال عربستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار است روز سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار شود. برهمین اساس صفحه توییتر منتسب به سایت گل سعودی مدعی شد که بلیت‌فروشی این دیدار از روز شنبه (۸ مهر ماه) با ظرفیت ۵۰ درصدی ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

دیدار شاگردان رحمتی مقابل الهلال از ساعت ۱۹:۳۰ روز سه‌شنبه ۱۱ مهر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

قیمت بلیت نساجی – الهلال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳
قیمت بلیط بازی ۱۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده.

منبع: حرف تازه

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر