کپی بازی مرکب کره‌ای در ایران ساخته می‌شود

یک رئالیتی‌شو با نام هتل عمارت و اجرا و تهیه‌کنندگی سیامک انصاری که کپی سریال معروف بازی مرکب است در ایران ساخته می‌شود.
کپی بازی مرکب کره‌ای در ایران ساخته می‌شود
کد خبر : ۴۶۴۷۴

رئالیتی شو هتل عمارت یکی از جدیدترین آثار در حال ساخت شبکه نمایش خانگی است که این بار قصد دارد به جای بازی‌های مافیایی به سراغ اسکوئید گیم برود. در ادامه این مقاله با معرفی سریال هتل عمارت همراه شما هستیم.

در سال ۲۰۲۱ شاهد انتشار یکی از سریال‌های قوی کره‌ای با نام اسکوئید گیم یا بازی ماهی مرکب (Squid Game) بودیم. این سریال در واقع از یک بازی کودکانه کره‌ای الهام گرفته شده بود و در واقع ریشه‌هایی در واقعیت نیز دارد. نتفلیکس پس از استقبال از این سریال هم فصل دوم اسکوئید گیم را تایید کرد و هم خبر ساخت یک گیم شو و رئالیتی شو براساس این اثر داد که در نوامبر ۲۰۲۳ پخش خواهد شد. حال یک خبر دیگر نیز داریم، اسکوئید گیم ایرانی نیز ساخته می‌شود!


رئالیتی شو هتل عمارت به کارگردانی و گردانندگی سیامک انصاری ساخته شده است. جواد نوروز بیگی یکی از تهیه‌کنندگان این اثر است و فیلم‌برداری آن را از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ آغاز کرده‌اند. این مجموعه با الهام از سریال اسکوئید گیم ساخته شده و فضایی رقابتی دارد. در ادامه مقاله پیش‌رو پلازا با معرفی هتل عمارت رئالیتی‌شو سیامک انصاری همراه شما هستیم. برای آشنایی با بهترین سریال‌های ایران، به این مطلب مراجعه کنید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر