اورژانس دلیل انتقال آرمیتا گراوند به بیمارستان فجر را توضیح داد

یک مقام اورژانس تهران درباره انتخاب بیمارستان فجر به عنوان محلی که آرمیتا گراوند را به آنجا اعزام کرده‌اند توضیح داد.
اورژانس دلیل انتقال آرمیتا گراوند به بیمارستان فجر را توضیح داد
کد خبر : ۴۶۵۵۹

معاون عملیات اورژانس استان تهران در خصوص پروتکل اعزام آمبولانس به بیمارستان می‌گوید: پس از دریافت تماس توسط پرسنل ۱۱۵ کارشناس مربوطه شرح حال بیمار را گرفته و متناسب با آن نوع وسیله نقلیه مناسب (موتورلانس، آمبولانس، اتوبوس، بالگرد) را به محل اعزام می‌کند.

نیروی اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، شرح حال را بیان می‌کنند و «مناسب‌ترین» مرکز درمانی به او اعلام می‌شود. مناسب‌ترین مرکز درمانی لزوماً نزدیکترین بیمارستان نیست بلکه یکی از پارامتر‌ها است. تجهیزات بیمارستان مقصد و ظرفیت پذیرش نیز جزو عوامل تعیین کننده در اعزام افراد است.

ابهام دیگر در خصوص انتقال آرمیتا به بیمارستان فجر است، اساساً چرا باید او را از ایستگاه متروی شهدا به بیمارستان فجر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ارتش در خیابان پیروزی ببرند درحالی که دو بیمارستان معیری و شفایحیاییان در نزدیکی میدان شهدا قرار دارد.

اطلاعات از مراکز درمانی نشان می‌دهد که دو بیمارستان معیری و شفایحیاییان بیمارستان تخصصی ارتوپدی هستند، اما بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی فجر دارای بخش‌های جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، درمانگاه داخلی، قلب و ریه است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر