سامانه یکپارچه خودرو برای خودروهای وارداتی باز می‌شود

سامانه فروش یکپارچه خودرو هفته آینده برای افرادی که در اولویت واردات خودرو هستند باز می‌شود.
سامانه یکپارچه خودرو برای خودروهای وارداتی باز می‌شود
کد خبر : ۴۶۵۶۰

سامانه عرضه خودرو‌های وارداتی در هفته آینده برای افرادی که در مرحله اول ثبت‌نام نموده و دارای اولویت می‌باشند جهت انتخاب ۸ مدل خودروی وارداتی بازگشایی می‌شود.

اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه تخصیص خودرو‌ها که دومین اطلاعیه مربوط به خودرو‌های وارداتی است، آمده است که به دنبال طی مسیر و فرآیند‌های قانونی اخذ مجوز‌های لازم (استاندارد، محیط‌زیست و…) توسط شرکت‌های واردکننده برای خودرو‌های وارد شده، سامانه عرضه خودرو‌های وارداتی برای آن دست از مشتریانی که در مرحله اول (در اسفند ماه سال گذشته) ثبت‌نام کرده و دارای اولویت هستند، برای انتخاب خودروی مورد نظر فعال و بازگشایی می‌شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است که انتخاب خودرو صرفاً برای متقاضیان دارای اولویت است و ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نخواهد شد و پیش از آغاز ثبت‌نام و عرضه، مشخصات فنی و تصاویر خودرو‌های جهت بررسی و انتخاب دقیق‌تر متقاضیان ارائه خواهد شد.

یادآوری شود که مرحله اول ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی، برای متقاضیانی که علاوه بر شرایط ثبت‌نام، وجه ۵٠٠ میلیون تومانی را در حساب وکالتی خود مسدود کرده بودند، در نیمه نخست اسفند ماه ١۴٠١ (از ۶ اسفند ماه لغایت ١٣ اسفند ماه سال گذشته) از طریق سامانه یکپارچه برگزار شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر