دلیل عجیب خنده دار مدیریت بحران برای سفر به قطب شمال!

اعلام شد که «مسئول دبیرخانه» ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران به قطب شمال سفر می‌کند.
دلیل عجیب خنده دار مدیریت بحران برای سفر به قطب شمال!
کد خبر : ۴۶۶۵۹

عنوان ماموریت، زمایش مدیریت بحران قطب شمال معرفی شده است.

 

در قسمت دستاوردها نیز نوشته شده است: «تجربه شرایط قطبی و خیلی سرد»!

 

کاربران در این مورد نوشته‌اند: « احتمالا می‌خواستن اگه تهران در معرض حمله خرس‌های قطبی قرار گرفت، دبیرخانه آمادگی داشته باشد.»

 

دلیل عجیب خنده دار مدیریت بحران برای سفر به قطب شمال!

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر