آیا قیمت طلا و سکه باز هم افزایش می‌یابد؟

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به روند افزایشی قیمت سکه و طلا در بازار پیش بینی کرد در روز‌های آینده این نوسان ادامه‌دار نباشد.
آیا قیمت طلا و سکه باز هم افزایش می‌یابد؟
کد خبر : ۴۶۸۵۲

نادر بذرافشان درباره وضعیت بازار طلا و سکه گفت: روند بازار در دو روز اخیر افزایشی بود؛ بخشی از این اتفاق به رشد ۱۵ دلاری انس جهانی طلا و بخشی دیگر اتفاقات رخ داده در منطقه و رشد قیمت ارز بود.

بذرافشان اضافه کرد: بازار روال عادی دارد، التهابی در آن نیست و تقاضا نیز تشدید نشده است.

وی درباره تغییرات قیمت طلا و سکه در روز‌های اخیر نیز گفت: قیمت سکه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت، هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۶۵ هزار تومان، نیم سکه و ربع نیز ۱ میلیون تومان و سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز ۵۰۰ هزار تومان در این مدت افزایش قیمت داشتند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره حباب سکه نیز اظهار داشت: حباب سکه ۳۰۰ هزار تومان بیشتر شد و در حال حاضر این حباب در بازار‌های داخلی برای سکه تمام ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

وی با تاکید بر اینکه بازار در شرایط عادی قرار دارد در پیش‌بینی از روند حرکت بازار در روز‌های آینده گفت: افزایش قیمت در ۴۸ ساعت اخیر زیاد بوده است بنابراین به نظر نمی‌رسد بازار نوسان چشمگیری در روز‌های آینده داشته باشد، اما باید منتظر ماند شرایط اقتصادی و سیاسی چه تغییری می‌کند همچنین روند انس جهانی پس از بازگشایی در روز دوشنبه به چه سمتی حرکت می‌کند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر