اسپانسر استقلال چقدر به این تیم پول می‌دهد؟ + سند

نامه‌ای منتسب به اسپانسر باشگاه استقلال منتشر شده که نشان می‌دهد این اسپانسر ۹۰ میلیارد تومان از حامی مالی خود دریافت می‌کند.
اسپانسر استقلال چقدر به این تیم پول می‌دهد؟ + سند
کد خبر : ۴۷۰۱۲

باشگاه استقلال امروز قرارداد‌های اعضای تیم و اسپانسر مالی را در سامانه کدال بارگذاری کرد. چندی پیش بود که آبی‌ها پس از توافق با سومین اپراتور تلفن همراه کشور یعنی رایتل، قرارداد همکاری به امضا رساندند.

حالا و در نامه‌ای که خطاب به سرپرست اداره نظارت بر ناشران مالی و خدماتی منتشر شده، استقلال قرارداد اسپانسری خود با رایتل را افشا کرده که مبلغ توافق شده میان طرفین نیز به صراحت در آن ذکر شده است.

بر این اساس، سقف مبلغ قرارداد و درآمدی تعیین نشده و به استقبال هواداران از خدمات شرکت رایتل بستگی دارد. این اپراتور یک سری کد‌ها و پیش شماره‌های خاص برای استقلالی‌ها در نظر گرفته که هواداران این تیم با خرید بسته‌های اینترنتی و یا سیم کارت‌هایی که پیش شماره آن‌ها تعیین شده، می‌توانند به درآمدزایی تیم مورد علاقه خود کمک کنند.

اما درخصوص حداقل درآمد استقلال از عقد قرارداد با رایتل ذکر شده که این اپراتور موظف شده است مبلغ ۹۰ میلیارد تومان را به عنوان کف مبلغ قرارداد در فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ تضمین کند و طبیعتا با استقبال هواداران از خدمات رایتل، این مبلغ افزایش پیدا می‌کند.

لازم به ذکر است که ایرانسل به عنوان دیگر اپراتور تلفن همراه کشور که اسپانسری پرسپولیس را برعهده دارد، برای فصل جاری، موظف شده است تا مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان را به سرخپوشان بپردازد.

اسپانسر استقلال چقدر به این تیم پول می‌دهد؟ + سند

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر