وضعیت اسفناکی که گرانی دلار برای این افراد رقم زده است!

یک کاربر با انتشار یک پست، وضعیت اسفناک برخی بیماران خاص را در ایران شرح داد .
وضعیت اسفناکی که گرانی دلار برای این افراد رقم زده است!
کد خبر : ۴۷۰۳۲

او نوشت: برای بیماری خواهرم یه قرصی رو از آلمان میگیریم که هزینه اش برای هر ماه میشه ۱۷۰ میلیون! الان با این بالا رفتن قیمت دلار دوست دارم بشینم گریه کنم، بعد توی آلمان اگه کسی بیمه داشته باشه این قرص براش درمیاد ۱۰ یورو. ای خاورمیانه ای بدبخت تقدیر تو درد و مرگه...

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر