انتقال استقلال از تهران به این شهر با تعطیلی استادیوم آزادی

مدیرعامل استقلال اعلام کرد که آبی پوشان حتی استادیوم مورد نظر خود برای برگزاری دیدار‌های خانگی‌شان را انتخاب کرده‌اند و اگر تعطیلی استادیوم آزادی قطعی شود، آن‌ها راهی مشهد خواهند شد.
انتقال استقلال از تهران به این شهر با تعطیلی استادیوم آزادی
کد خبر : ۴۷۰۷۱

علی خطیر مدیرعامل استقلال اعلام کرد که ممکن است بازی‌های این تیم به استادیوم امام رضا (ع) مشهد منتقل شود.

برگزاری بازی‌های پرسپولیس و نساجی در لیگ قهرمانان آسیا و حضور فوق ستاره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو و نیمار در تهران، خرابی بخش‌های زیادی از چمن استادیوم آزادی را به سوژه بسیاری از رسانه‌های دنیا تبدیل کرد و این موضوع باعث شد تا ترمیم این ورزشگاه در اولویت قرار بگیرد.

چند هفته‌ای است که اخباری درخصوص احتمال تعطیلی برگزاری مسابقات در ورزشگاه آزادی به گوش می‌رسد و مسئولین به دنبال آغاز اقداماتی کاربردی در جهت تعویض چمن این استادیوم هستند تا پس از گذشت چندین سال که آزادی با چمنی باکیفیت میزبان بازی‌های متعددی بود، این ورزشگاه پیر و قدیمی چند وقتی را به استراحت بپردازد.

در این میان، مکان برگزاری دیدار‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس، به عنوان اصلی‌ترین مشتریان این استادیوم، به سوال هواداران دو تیم تبدیل شد. طبیعتا ترمیم زمین استادیوم آزادی نیازمند تعویض چمن است و این اتفاق به معنای تعطیلی چندین ماهه بزرگترین ورزشگاه کشور است که با خانه به دوشی سرخابی‌ها در ارتباط مستقیم است.

حالا نیز علی خطیر، مدیرعامل استقلال، با حضور در برنامه شب‌های فوتبالی این خبر را تأیید و اعلام کرد که آبی پوشان حتی استادیوم مورد نظر خود برای برگزاری دیدار‌های خانگی‌شان را انتخاب کرده‌اند و اگر تعطیلی استادیوم آزادی قطعی شود، آن‌ها راهی مشهد خواهند شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر