فاجعه در مسکن مهر سمنان

استاندار سمنان گفت: 2 بلوک مسکن مهر سمنان به‌علت تهدیدهای جانی برای مردم با دستور وزیر کشور تخلیه می‌شود.
فاجعه در مسکن مهر سمنان
کد خبر : ۴۷۱۲۳

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای مسکن استان سمنان اظهار کرد: دستور وزیر کشور در خصوص تخلیه بلوک‌های 23 و 24 مسکن مهر توسط فرماندار شهرستان سمنان پیگیری شود.

وی تصریح کرد: بانک‌های عامل استان سمنان به تعهدات خود در قبال پرداخت تسهیلات مسکن عمل و با جدیت این‌ روند را پیگیری کنند.

استاندار سمنان ادامه داد: نظارت بر بنگاه‌های معاملات ملکی در استان سمنان افرایش یابد و با متخلفان به‌شدت برخورد شود.

هاشمی تصریح کرد: اولویت کار دولت، تأمین مسکن برای متقاضیان و واجدان شرایط است و از این‌رو، لازم تا تمام دستگاه‌های متولی، همکاری لازم را در جهت تحقق این امر انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد وحیدی، وزیر کشور در سومین نشست ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کشور پس از ارائه گزارش معاونت عمرانی استانداری سمنان درباره احتمال بروز حادثه‌ای شبیه متروپل در بخشی از مسکن مهر شهر سمنان، از سازمان مدیریت بحران و معاونت عمرانی وزارت کشور خواست تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری حقوقی و پاسخگو ساختن سازندگان متخلف بخشی از مسکن مهر سمنان که فاقد ایمنی شناخته شده است، اقدام کنند.

وی تأکید کرد: در گام نخست باید به‌سرعت ساکنان این واحدها تخلیه و در مکانی اسکان داده شوند تا خطر جانی برطرف و بسته به نظرات وزارت راه و شهرسازی، ساختمان دائم برای آنها فراهم شود.

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر