پیغام گل‌محمدی به پرسپولیسی‌ها رسید

نشست مهمی در محل باشگاه پرسپولیس برگزار شد.
پیغام گل‌محمدی به پرسپولیسی‌ها رسید
کد خبر : ۴۷۱۹۵

در پی اتفاق‌های چند روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس و دو اخطار سرمربی تیم به باشگاه، ظهر امروز نشست مدیر برنامه‌های یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم با رضا درویش مدیرعامل و پیمان حدادی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در محل باشگاه برگزار شد.

در این نشست که حسین دوام معاون حقوقی باشگاه نیز حضور داشت، دو طرف صحبت‌های خود را مطرح کردند. ابتدا مدیر برنامه‌های گل محمدی مشکلات و نگرانی‌های سرمربی تیم را مطرح کرد و خواستار رفع آنها شد و سپس مدیران باشگاه اقداماتی که از سوی باشگاه انجام شده است و شاید کادر فنی و بازیکنان در جریان آنها نباشند را به اطلاع مدیر برنامه‌های گل محمدی رساندند.

در‌این نشست همچنین در‌خصوص یکی از دلایل اصلی پرداخت نشدن آپشن قرارداد اعضای تیم بحث و عنوان شد دلیل این امر سوالاتی است که برخی از نهاد‌های نظارتی پرسیده‌اند که باشگاه هم مستندات لازم را ارائه داده است و در حال برطرف شدن است.

در‌این نشست برای دومین بار از سرمربی تیم دعوت شد تا در نشست هفته آینده هیات مدیره شرکت کند تا رودرو به بحث و بررسی موضوعات بپردازند که به گفته مدیربرنامه‌های گل‌محمدی، او در مسافرت خارج از کشور بسر می‌برد و موضوعات را به اطلاع سرمربی تیم خواهد رساند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر