گل‌محمدی به پرسپولیس برنمی‌گردد

سرمربی پرسپولیس قصدی برای بازگشت به جمع این تیم با توجه به اتفاقات شکل گرفته ندارد.
گل‌محمدی به پرسپولیس برنمی‌گردد
کد خبر : ۴۷۲۰۱

تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی لغو شد که علی‌رغم ساده‌انگاری مدیران تیم و وعده این موضوع که یحیی گل‌محمدی پای میز جلسه با این باشگاه خواهد نشست‌ و کار را بار دیگر از سر خواهد گرفت که او کاملا از دسترس خارج شده است.

سرمربی پرسپولیس که بعد از غیبت در دومین جلسه تمرینی این تیم، در نهایت با خبر اقدام برای فسخ قرارداد با اجرا گذاشتن تمامی مراحل اخطار به باشگاه هواداران این تیم را با شوک مواجه کرد، در تمرین امروز نیز حضور نیافت.

این در حالی بود که او در گف‌وتگویی که با شاگردانش در تمرین روز گذشته داشت، آنها را مجاب به انجام تمرین و صرف‌نظر از اعتصاب کرده بود. با این حال بازیکنان پرسپولیس امروز به واسطه اتفاقات رخ داده در پایان جلسه هیئت مدیره در شب گذشته، حاضر به تمرین نشدند و بعد از گفت‌وگویی کوتاه و جلسه‌ای خودمانی استادیوم شهید کاظمی را ترک کردند.

اما مسئله اصلی اینجاست که آیا یحیی گل‌محمدی با توجه به ادعای مدیریت باشگاه بار دیگر به این تیم بازخواهد گشت یا خیر؛ اعضای هیئت مدیره پرسپولیس شب گذشته و در پایان جلسه خود مدعی شده بودند «اتفاق خاصی» شکل نگرفته و موضوع مربوط به یحیی گل‌محمدی حل‌شدنی است و او با توجه به اینکه در سفر بوده در جلسه حاضر نشده و با انجام جلسه‌ای در هفته آتی بار دیگر به عنوان «سرمربی پرسپولیس» کار را دنبال خواهد کرد.

اما اکنون آنها (اعضای هیئت مدیره باشگاه) به طور ناخواسته با بازیکنان تیم نیز دچار چالش شده‌اند و عملا می‌تواند گفت هیچ حمایتی را از سوی آنها به واسطه اظهاراتی که علیه‌شان داشته‌اند شاهد نخواهند بود. مدیریت باشگاه در پاسخ به درخواست بازیکنان تیم برای دریافت مطالبات قراردادی و آپشن‌های خود، به شکلی عجیب آنها را روبروی هواداران قرار دادند و با کلیدواژه «مشکلات اقتصادی جامعه و مردم» مدعی شدند در چنین شرایطی آنها نباید چنین خواسته‌ای را مطرح کنند. مسئله‌ای که باعث اعتصاب در تمرین امروز نیز شد.

اما بازگردیم به مسئله اصلی، آیا یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس بازخواهد گشت؟ پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که سرمربی موفق پرسپولیس طی فصول اخیر، کاملا از باشگاه دور شده است و امروز نیز راهی سفر خارجی خواهد شد!

در این رابطه علی‌رغم اطلاعاتی که در خصوص چرایی ماجرا و شرایطی که شکل گرفته، در اختیار ورزش سه قرار دارد، طی اخبار آتی و با توجه به روند باشگاه و یحیی گل‌محمدی به آن خواهیم پرداخت.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر