ادعای عجیب دبیرکل فدراسیون فوتبال : الاتحاد حاضر است به اصفهان برگردد

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران مدعی شد که الاتحاد حاضر است در صورت تکرار بازی این تیم با سپاهان در اصفهان، این کار را انجام دهد.
ادعای عجیب دبیرکل فدراسیون فوتبال : الاتحاد حاضر است به اصفهان برگردد
کد خبر : ۴۷۳۲۶

هدایت الله ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران امروز ادعای تازه‌ای را درباره سرنوشت بازی سپاهان و الاتحاد عربستان مطرح کرده که باور کردنش چندان آسان نیست!
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۲۲ مهر ۱۴۰۲ پ
ad image
امروز هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال یک نشست خبری برگزار کرد. به نظر می‌رسد این نشست در واکنش به برنامه شب‌های فوتبالی جمعه شب بود.

البته این نشست از این جهت اهمیت داشت که پست دبیر کلی فدراسیون بسیار مهم است و تقریبا بعد از ریاست فدراسیون، دومین مدیر مهم فدراسیون محسوب می‌شود.

آموزش مکالمه انگلیسی در ۳ ماه (استاد انگلیسی)
آموزش مکالمه انگلیسی در ۳ ماه (استاد انگلیسی)

پیشنهاد امروز
yektanet-logo-sign
ممبینی در این نشست درباره مسائل مهم و متنوعی صحبت کرد. از حضور زنان در ورزشگاه‌ها و ورود سیستم VAR به ایران گرفته تا حق پخش و برنامه‌های تیم ملی و وضعیت ورزشگاه آزادی.

اما یکی از مهم‌ترین مسائلی که ممبینی درباره آن صحبت کرد مساله بازی سپاهان و الاتحاد عربستان بود. این بازی قرار بود روز دهم مهر ماه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود، اما با تشخیص ناظر AFC لغو شد. پس از آن خبر‌های زیادی درباره احتمال ۳ بر صفر شدن بازی به سود تیم عربستانی مطرح شد و حتی رسانه‌های عربستانی خبر داده اند که این بازی مطمئنا سه بر صفر به سود طرف عربستانی خواهد شد.

اما AFC هنوز رای این پرونده را صادر نکرده است. البته هفته گذشته ویندزور جان دبیر کل AFC در این باره گفته بود: «عجله‌ای برای اعلام حکم نهایی درباره این بازی نداریم. در روز‌های پیش رو گام‌های جدید برخواهیم داشت. امیدواریم که تا قبل از برگزاری هفته سوم رای نهایی درباره این بازی اعلام شود.»

 هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار است هفته آینده و در روز‌های اول و دوم آبان برگزار شود و با صحبتی که دبیر کل AFC زده باید منتظر باشیم تا رای به زودی صادر شود. 

امروز ممبینی درباره پرونده این بازی ادعای جدیدی مطرح کرد و گفت: «هفته گذشته به همراه مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان جلسه‌ای با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم. فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد هر رایی که کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بازی سپاهان و الاتحاد صادر کند را می‌پذیرد حتی اگر این رای، بازی مجدد در اصفهان باشد!»

البته رسانه‌های عربستانی در چند وقت گذشته صحبتی از تکرار بازی نداشته اند و این ماجرا از سوی طرف ایرانی چه در سطح سیاسیون و چه در سطح مدیران ارشد ورزش و فوتبال کشور مطرح شده است.

به این ترتیب طبق ادعای ممبینی حتی می‌شود این احتمال را داد که بازی در تاریخی جدید برگزار شود، چون به گفته ممبینی، تیم عربستانی مخالفتی با این ماجرا ندارد، اما مطمئنا طرف عربستانی اعلام شدن نتیجه سه بر صفر به سود خودش را بیشتر از تکرار بازی می‌خواهد و البنه دنبال خواهد کرد. رای طی روز‌های آینده صادر می‌شود و البته به این نکته هم باید توجه داشت که ناظر بازی به عربستانی‌ها گفت می‌توانند ورزشگاه را ترک کنند!

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فوتبالی
مجله زندگی
ارسال نظر