همسر مقتول داریوش مهرجویی کیست ؟

محمدی فر با داریوش مهرجویی کارگردان مشهور کشورمان ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختری به نام مونا است.
همسر مقتول داریوش مهرجویی کیست ؟
کد خبر : ۴۷۳۸۹

وحیده محمدی فر فیلمنامه نویس، طراح لباس و دستیار کارگردان ایرانی بود که در ۱۹ بهمن ۱۳۴۷ متولد شد.

محمدی فر با داریوش مهرجویی کارگردان مشهور کشورمان ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختری به نام مونا است.

او دانش آموخته رشته روانشناسی از دانشگاه تهران و فعالیت در سینما را از سال ۱۳۷۵ و با بازی در فیلم سینمایی لیلا آغاز کرد.

محمدی فر با نگارش اپیزود اول فیلم نامه داستان‌های جزیره نویسندگی را به شکلی جدی پی گرفت و با نگارش مشترک فیلم نامه مهمان مامان با مهرجویی و مرادی کرمانی به نامی آشنا در عرصه فیلم نامه نویسی مبدل شد.

وحیده محمدی فر سابقه فعالیت در آثاری همچون لامینور، اشباح، چه خوبه که برگشتی، نارنجی پوش، سنتوری و آسمان محبوب من را در کارنامه هنری خود دارد. 

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، در تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۲ در ویلایشان در شهر کرج به قتل رسیدند. این خبر در تاریخ ۲۳ مهر توسط محمدمهدی عسگرپور، رئیس هیئت‌رئیسه خانه سینما، و همچنین توسط یکی از سینماگران حاضر در محل وقوع حادثه تأیید شد.

گفتنی است مدتی قبل از مرگ، وحیده محمدی‌فر، نویسنده سرشناس در حساب شخصی خود در اینستاگرام ضمن شرح ماجرای هولناک، از تهدید شدن توسط شخصی با چاقو خبر داد و نوشت: آیا همسر داریوش مهرجویی، پیشکسوت هنر این مملکت، بابد توسط آدم بیگانه، به چاقو تهدید شود؟

به گزارش سینما اعتماد، همسر داریوش مهرجویی با اشاره به اینکه در چند وقت اخیر مورد دستبرد هم قرار گرفته‌اند تاکید کرد: در چند وقت اخیر دو سنتور با اسم و عکس‌های بهرام رادان و داریوش مهرجویی از آن‌ها به سرقت رفته که خرید و فروش آن دزدی و غیرقانونی است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حمید کلباسی
ارسالی در
وقتی امنیت نباشد برای بزرگتر از همسر مهرجویی هم نیست . به احتمال زیاد افراد نفوذی در این جنایت هولناک دخیل هستند و هدفشان درگیری ایرانیها با افاغنه مقیم ایران و تشدید موج مهاجرت نخبگان از ایران می باشد