کریم باقری : آقای درویش دروغ نگو

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپویس در واکنش به سخنان مدیرعامل این باشگاه به او گفت که دروغ نگوید زیرا مردم همه چیز را می‌دانند.
کریم باقری : آقای درویش دروغ نگو
کد خبر : ۴۷۳۹۷

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز (یکشنبه) اعلام کرد  که کریم باقری خودش تمایلی برای ماندن در پرسپولیس نداشت و قصد داشت کار‌های اقتصادی‌اش را دنبال کند. باقری درباره صحبت‌های درویش گفت: آقای درویش حقیقت را بگوید. دروغ گفتن اصلاً خوب نیست. من قراردادی با باشگاه نداشتم و به چه کسی گفتم که نمی‌خواهم در پرسپولیس کار کنم که خودم خبر ندارم؟ من هیچ وقت نگفتم تمایلی به ماندن ندارم و فکر می‌کنم مردم خودشان به همه چیز آگاه هستند و همه مسائل را می‌دانند. لطفاً به مردم دروغ نگویید.

وی در مورد مشکلات پرسپولیس که با ناراحتی یحیی گل‌محمدی همراه شده است، تصریح کرد: هیچ گزینه‌ای برای پرسپولیس بهتر از گل‌محمدی پیدا نمی‌شود. نمی‌خواهم بگویم با بازیکنان یا کادر فنی با احترام رفتار نمی‌شود، ولی باشگاه باید به آن‌ها که این همه قهرمانی آوردند ارزش بگذارند. پرسپولیس در این سال‌ها بار‌ها با چنین مشکلاتی مواجه شده است و من امیدوارم این مشکلات هم حل شود. باز هم می‌گویم که گل‌محمدی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر