استایل عجیب «جنیفر لوپز» در یک مراسم افتتاحیه

جنیفر لوپز با استایلی زیبا در افتتحایه یکی فورشگاه حاضر شد.
استایل عجیب «جنیفر لوپز» در یک مراسم افتتاحیه
کد خبر : ۴۷۴۴۹

جنیفر لوپز ۵۴ ساله در افتتاحیه فروشگاه جدید برند Schiaparelli در لس‌آنجلس حضور یافت. استایل خاص جنیفر که لباسی از همین برند پوشیده بود مورد توجه قرار گرفته است.

جنیفرلوپز (زادهٔ ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹) که با لقب جِی. لو (J.lo) نیز شناخته می‌شود، خواننده، بازیگر و رقصنده آمریکایی است. همسر او بن افلک بازیگر معروف هالیوود است.

استایل جدید «جنیفر لوپز» در یک مراسم افتتاحیه

استایل جدید «جنیفر لوپز» در یک مراسم افتتاحیه


رابطه مرموز بن افلک و همسر سابقش
به تازگی پاپاراتزی‌ها تصاویری از بن افلک و همسر سابقش، جنیفر گارنر، را در حالی که یکدیگر را در آغوش کشیده بودند، ثبت کردند.

این اتفاق در خودروی بن افلک رخ داده است. درحالی که آن‌ها برای دیدار با فرزندان خود رفته بودند و دختر کوچک آن‌ها روی صندلی جلوی خودروی نشسته بود، جنیفر از صندلی عقب به جلو خم شد تا بن افلک را در آغوش بکشد.

از زمان جدایی این دو نفر ارتباط خوبی با یکدیگر داشته و دیدار‌های مشترک زیادی به خاطر فرزندانشان داشتند. آن دو همیشه با مهربانی و احترام با یکدیگر رفتار کرده‌اند و بعید به نظر می‌رسد که این تصاویر نشانی از رابطه مجدد بن افلک و جنیفر گارنر باشد. گارنر پس از جدایی از بن با تاجر جان میلر وارد رابطه عاشقانه شد و افلک نیز هم‌اکنون با جنیفر لوپز ازدواج کرده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر