3 نفر پس از دعوا در خیابان‌های رشت دستگیر شدند

سه نفر از اراذل و اوباش شهر رشت پس از اینکه در یک نزاع خیابانی شرکت کردند دستگیر شدند.
3 نفر پس از دعوا در خیابان‌های رشت دستگیر شدند
کد خبر : ۴۷۵۱۴

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سه نفر از عاملان درگیری خیابانی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نزاع یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ محمود حافظی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتار‌های اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود که نارضایتی مردم را به دنبال دارد، اظهار کرد: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.

وی افزود: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر درگیری و برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط چند نفر در یکی از خیابان‌های اصلی شهر رشت، بلافاصله ماموران یگان امداد برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه با حضور پلیس در آدرس مکان مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، ۳ تن به علت برخی اختلافات شخصی با یک نفر درگیر و ضمن تخریب خودروی وی، او را مجروح کرده‌اند، افزود: متهمان که قصد متواری شدن را داشتند توسط پلیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی از انتقال فرد مصدوم به بیمارستان خبر داد و تصریح کرد: متهمان ۲۵، ۲۸ و ۳۱ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ حافظی در پایان تاکید کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ایجاد احساس آرامش در بین مردم با افراد شرور به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر