این حرکت هادی چوپان باعث حیرت جامعه بدنسازی شده!

تا کمتر از سه هفته دیگر معتبرترین مسابقه بدنسازی سال برگزار خواهد شد و قطعا همه شرکت کنندگان واجد شرایط از هر بخش، تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین جایگاه را بدست آورند.
این حرکت هادی چوپان باعث حیرت جامعه بدنسازی شده!
کد خبر : ۴۷۷۴۸

علاوه بر این آن‌ها می‌کوشند تا تمام پیشرفت‌هایی که در مدت اخیر داشته‌اند را برای جامعه بدنسازی به نمایش بگذارند. در این میان هادی چوپان که تا چندی پیش در سکوت و به دور از خودنمایی در حال انجام تمریناتش بود، چند هفته‌ای است که از پس پرده‌ها بیرون آمده و بدن عضلانی و کات خود را برای هوادارانش به نمایش می‌گذارد.

گرگ پارسی طی سال‌های گذشته برای رسیدن به قهرمانی مستر المپیا فداکاری قابل ستایشی را از خود نشان داده و حالا مصمم است تا دومین قهرمانی‌اش را در مستر المپیا ۲۰۲۳ کسب کند.

اخیرا ویدئویی از تمرین هادی چوپان زیر نظر هنی رامبد در چنل یوتیوبی ایووژن نوتریشنز (برند متعلق به هنی رامبد) به اشتراک گذاشته شد.. در این ویدئو می‌توان به وضوح مشاهده کرد که هادی چوپان در مدت اخیر چه پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته تا بتواند دومین قهرمانی خود را بدست آورد.

رقابت پیش‌رو برای طرفداران بدنسازی بسیار مهیج خواهد بود چراکه پس از رقابت نزدیک سال گذشته هادی چوپان و درک لانسفورد برای بدست آوردن عنوان قهرمانی، این دو بدنساز در این دوره هم بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند. هر چند که در تمرین اخیر هر دوی آن‌ها کنار هم دیده می‌شوند و یکدیگر را برای نمایشی بهتر ترغیب و تشویق می‌کنند.

وقتی هادی چوپان الهام بخش بسیاری از بدنسازان شد

هادی چوپان علیرغم اینکه سال‌ها پیش کارت حرفه‌ای بدنسازی خود را بدست آورده، اما به دلیل مشکل صدور روادید، نتوانست در چندین دوره از مستر المپیا حضور داشته باشد. او بالاخره توانست ویزای آمریکا را در سال ۲۰۱۹ بدست آورد و برای اولین بار در مستر المپیا به روی صحنه برود. با این حال اولین دوره مسابقات آنطور که انتظار داشت، پیش نرفت، اما هادی چوپان دست از تلاش نکشید و با اراده و تعهدی که داشت توانست در مستر المپیا ۲۰۲۲ اولین عنوان قهرمانی خود را بدست آورد.

از همان زمان او الهام بخش بسیاری از علاقه‌مندان به بدنسازی در سراسر دنیا بوده و حالا آن‌ها آرزو دارند که این بدنساز ایرانی بتواند یکبار دیگر قهرمانی این رویداد را بدست آورد. او طی سال‌ها توانسته بدنش را بهتر و بهتر کند و حالا مانند مجسمه‌ای شده که توسط یک هنرمند ماهر تراش خورده است.

جایگاه ویژه هادی چوپان بین هواداران بدنسازی 

تلاش‌ها و سخت‌کوشی هادی چوپان برای دستیابی به آروزهایش باعث شده تا میان هواداران از احترام ویژه‌ای برخوردار باشد. به همین دلیل زمانی که او ویدئویی را در یکی از شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد، به سرعت از سوی هوادارن مورد توجه قرار می‌گیرد. ویدئو تمرین او به همراه هنی رامبد هم از این قاعده مستثنی نبوده و هواداران به آن واکنش‌های مختلفی داشته‌اند. یکی از کاربران در اینستاگرام نوشته:

شانه راست او مانند اهرام ثلاثه است.

همچنین کاربر دیگری با جمله:

بهترین مربی و بهترین بدنساز دنیا.

از هادی چوپان و هنی رامبد حمایت کرده‌اند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر