دیدار استقلال با هوادارانش پس از ۱۴۲ روز

یکی از مهم‌ترین اتفاقات در هفته هفتم لیگ برتر برای تیم استقلال دیدار دوباره این تیم با طرفداران واقعی خودش است.
دیدار استقلال با هوادارانش پس از ۱۴۲ روز
کد خبر : ۴۷۷۹۶

تیم استقلال آخرین بار که در حضور تماشاگرانش به زمین رفت فینال جام حذفی روبروی پرسپولیس (در تاریخ دهم خرداد ماه سال جاری) بود که در حضور بیش از ۶۰ هزار هوادار سرخابی شکست خوردند و قهرمانی را از دست دادند.

پس از شروع مسابقات فصل جدید نیز گفته شد در تهران شرایط برای ورود هواداران در استادیوم آزادی مهیا نیست. تعطیلی طولانی مدت مسابقات لیگ برتر به دلیل برپایی اردوی تیم ملی و سپس لغو دیدار‌های استقلال به خاطر حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با لغو هفته پنجم لیگ برتر و همچنین هفته ششم به دلیل حضور هر سه نماینده کشورمان در رقابت‌های آسیایی موجب شد تا استقلال ۴۰ روز دور از چشم هوادارانش تمرین کند و این فاصله بین طرفداران استقلال با تیم محبوبشان بر شدت عطش دیدار آن‌ها بیفزاید.

اما استقلال در چهارچوب دیدار هفته هفتم و در شرایطی به رفسنجان رفت که ابتدا قرار بود باز هم این تیم ابتدا بدون حضور تماشاگر به میدان برود، اما با این وجود استقلالی‌هایی که دوست داشتند تیم محبوبشان را در استادیوم و از نزدیک ببینند تا دقیقه آخر نمی‌دانستند می‌توانند این کار را انجام بدهند یا نه. به همین خاطر معدود تماشاگرانی در حاشیه بازی تیم‌های مس رفسنجان و استقلال به استادیوم رفتند و توانستند تیم محبوبشان را آنجا از نزدیک ببینند.

حالا پس از تعطیلی دوباره لیگ برتر به مدت دو هفته (فیفا دی) شرایطی فراهم می‌شود تا استقلالی‌ها بتوانند پس از ۱۴۲ روز در تاریخ ۲۸ مهر ماه در ورزشگاه خانگی تیمشان به استادیوم بروند و محبوب‌های آبی‌پوش خودشان را از نزدیک ببینند.

آخرین بار که استقلالی‌ها تیم محبوبشان را از نزدیک تشویق می‌کردند در فینال جام حذفی بود و امروز (فارغ از دیدار پرسپولیس) استقلال از مجموع ۵ بازی با چهار برد و یک باخت و کسب ۱۲ امتیاز در بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

از افراد نزدیک به گروه مشوقین باشگاه استقلال خبر می‌رسد این عده در نظر دارند تا برای حضوری هرچه بهتر و پرشورتر در استادیوم آزادی شرایطی فراهم کنند که طرفداران استقلال در هوای خوب این روز‌های پاییز به استادیوم بروند و تیم محبوبشان را تشویق کنند.

همچنین قرار است گروهی از بانوان استقلالی نیز برای تماشای مصاف استقلال مقابل تیم هوادار به استادیوم آزادی بروند که این نیز می‌تواند عامل مهمتری در انسجام و همراهی هواداران با بازیکنان و ستاره‌های تیم استقلال باشد.

استقلال جمعه این هفته به مصاف هوادار می‌رود که قطعاً طرفداران این تیم ۹۰ دقیقه تیم محبوبشان را تشویق می‌کنند تا با پیروزی در دربی تهرانی‌ها مقابل تیم همشهری، استقلال همچنان با کسب ۳ امتیاز در صدر جدول باقی بماند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر