رونالدو حال هالند و امباپه را گرفت

کیلیان امباپه و ارلینگ هالند بالاتر از بقیه در جمع بهترین گلزنان درخشیدند اما با شروع سال ۲۰۲۳ میلادی، کریستیانو رونالدو بار دیگر به جدول برترین زنندگان گل در فوتبال دنیا برگشت
رونالدو حال هالند و امباپه را گرفت
کد خبر : ۴۸۱۳۷

کریستیانو رونالدو حالا دوباره برگشته و نام خود را بالاتر از جوان اولهای این روزهای فوتبال دنیا قرار داده است.


فصل ۲۳-۲۰۲۲ فوتبال جهان شاهد برتری دو جوان در فهرست بهترین گلزنان بوده، موضوعی که نشان می داد دوگانه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که سالها بر فوتبال دنیا در عرصه گلزنی و کسب افتخار حکمرانی می کردند به پایان رسیده است.

کیلیان امباپه و ارلینگ هالند بالاتر از بقیه در جمع بهترین گلزنان درخشیده اند اما با شروع سال ۲۰۲۳ میلادی، کریستیانو رونالدو بار دیگر به جدول برترین زنندگان گل در فوتبال دنیا برگشت و حالا در مجموع رقابتهای باشگاهی و ملی، این فوق ستاره پرتغالی بالاتر از همه گلزنان از جمله ارلینگ هالند و امباپه قرار دارد.

برنده پنج توپ طلای فوتبال جهان در دیدار این هفته تیمش النصر مقابل تیم ضمک در لیگ فوتبال عربستان موفق شد از روی ضربه ایستگاهی به گل برسد. کریستیانو بعد از حدود هفت ماه موفق شد گلی از روی ضربات ایستگاهی به ثمر برساند و یک گل دیگر به آمار گلهای خود در سال ۲۰۲۳ اضافه کرد.

حالا که فصل ۲۴-۲۰۲۳ فوتبال در حال رسیدن به روزهای حساس و پرفشار خود است نگاهی به لیست برترین گلزنان در سال ۲۰۲۳ می‌اندازیم که رونالدو در صدر آن قرار دارد:


۱- کریستیانو رونالدو: ۴۱ گل، ۴۴ بازی
۲- ارلینگ هالند: ۴۰گل، ۴۴ بازی
۳- کیلیان امباپه: ۳۷ گل، ۳۸ بازی

آمار کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۳ برای باشگاه و تیم ملی


۴۴ بازی
۴۱ گل
۹ پاس گل
۷ تیر دروازه
۵۰ خلق موقعیت
۱۳ خلق موقعیت مهم گلزنی
۵۷ دریبل موفق
۱۵۴ برد در نبردهای دونفره
۵۰ گل و پاس گل در ۴۴ بازی

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
9صبح
مجله زندگی
ارسال نظر