مرد افغان در تهران دوستش را به دلایل ناموسی با چاقو کشت

مقتول در کشور افغانستان همسرم را هدف آزار و اذیت قرار داده و پس از آن به صورت غیر مجاز به ایران متورای شد که در تعقیب وی به ایران آمدم و مخفیگاه وی را در تهران شناسایی کردم و در زمان مناسب وی را به قتل رساندم.
مرد افغان در تهران دوستش را به دلایل ناموسی با چاقو کشت
کد خبر : ۴۸۱۴۲

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل نگهبان ساختمان در شرق تهران، خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت، گفت: با کشف جسد خون‌آلود مرد جوانی در یکی از ساختمان‌های نوساز در شرق تهران از سوی همسایه‌ها، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای تحقیقات میدانی راهی خانه موردنظر شدند.
وی افزود: ماموران با حضور در محل دریافتند مرد جوان اهل کشور افغانستان هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده است؛ و بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، از زمان مرگ مقتول حدوداً ۲۰ ساعتی گذشته است.
این مقام ارشد انتظامی گفت: تحقیقات ابتدایی نشان داد، مقتول نگهبان ساختمان نوساز بوده و در محل سکونت خود احتمالاً از سوی دوست خود با انگیزه نامشخصی هدف ضربات چاقو قرار گرفته است و قاتل پس از ارتکاب جنایت متواری شده است و ماموران با انگشت‌نگاری از روی جسد و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف ساختمان، مخفیگاه متهم را ردیابی و وی را دستگیر کردند.
سردار علی ولیپور گودرزی افزود: مرد جوان نیز به جرم قتل اعتراف و عنوان کرد، مقتول در کشور افغانستان همسرم را هدف آزار و اذیت قرار داده و پس از آن به صورت غیر مجاز به ایران متورای شد که در تعقیب وی به ایران آمدم و مخفیگاه وی را در تهران شناسایی کردم و در زمان مناسب وی را به قتل رساندم.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ (مبارزه با قتل) قرار گرفت.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر