اتفاق ناگوار برای ستاره مس در میانه بازی

محمد خدابنده‌لو در جریان دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اتفاقی عجیب را تجربه کرد؛ او بعد از سر به سر شدن با دانیال ایری برای مدتی حافظه‌اش را از دست داد!
اتفاق ناگوار برای ستاره مس در میانه بازی
کد خبر : ۴۸۱۷۱

در دقیقه 33 بازی مس رفسنجان و ذوب‌آهن پرش همزمان محمد خدابنده‌لو و دانیال ایری برای زدن توپ با سر یک اتفاق شوک‌آور را رقم زد؛ در این صحنه هافبک مسی‌ها بالاتر از مدافع ذوب‌آهن با سر توپ را زد و داخل محوطه جریمه به شیمبا رساند، اما برخورد سر او با سر یار حریف باعث شد تا خودش روی زمین بیفتد و چند ثانیه بیهوش شود!

در ادامه توپی که خدابنده‌لو با سر به شیمبا رسانده بود را او برای مهدی محبی ساخته و پرداخته کرد و ضربه پای چپ محبی تیر دروازه ذوب‌آهن را به لرزه درآورد. حساسیت همین صحنه سبب شد تا کسی حواسش به خدابنده‌لویی که دمر و بیهوش روی زمین افتاده نباشد!

چند ثانیه بعد همه متوجه وضعیت عجیب هافبک 24 ساله توانمند نارنجی پوشان شدند و وقتی پزشکان مس خواهان ورود به زمین بودند، خدابنده‌لو در حالتی نامتعادل از روی زمین بلند شد و به کار ادامه داد. در همان ثانیه‌ها از شکل راه رفتن و دویدن خدابنده‌لو مشخص بود که او حالت طبیعی ندارد و در نهایت چند ثانیه بعد از وسط زمین ساکت الهامی را صدا زد و خواست که تعویضش کنند! خدابنده‌لو در آن لحظه با نگرانی و استرس خطاب به ساکت الهامی گفت که سرگیجه دارد و از زمین بیرون بیاید!

در این لحظه نیمکت‌نشینان مس رفسنجان خطاب به خدابنده‌لو می‌گفتند خودش را روی زمین بیندازد تا بازی متوقف شود و بعد از حضور پزشکان بالای سرش اقدام به تعویض کنند؛ او اما با وجود اینکه نگاهش متوجه نیمکت‌نشینان بود، اما ظاهرا متوجه صحبت‌های پزشکان نمی‌شد!

در این ثانیه‌ها یک توپ به خدابنده‌لو رسید و او بعد از استپ بدون آنکه حرکتی انجام بدهد، دودستی توپ را به بازیکن حریف تقدیم کرد و خودش دوباره بی‌حال روی زمین افتاد! خدابنده‌لو که کاملا مشخص بود حالت طبیعی ندارد، با حالت نامتعادل خودش را به کنار زمین رساند تا پزشکان تیم مس رفسنجان معاینه‌اش کنند. با ریختن آب روی سر و صورت خدابنده‌لو او با اعلام اینکه حالش خوب است، خواست که وارد زمین شود و همین اتفاق برایش افتاد و بلافاصله بعد از بازگشتش سوت پایان نیمه اول خورد و دو تیم به رختکن رفتند.

خدابنده‌لو در رختکن تحت مداوای پزشکان مس رفسنجان قرار گرفت و وقتی کادر پزشکی با انجام تست‌های لازم مطمئن شدند که او حال جسمانی خوبی دارد، مجوز حضور دوباره‌اش در زمین را صادر کردند و البته که در نیمه دوم او یکی از خوب‌های مس بود و توانست تا دقیقه‌ای که در زمین حضور داشت، عملکرد خوبی از خود برجا بگذارد.

نکته مهم اما بعد از لحظه برخورد سر ستاره مسی‌ها با سر دانیال ایری است. خدابنده‌لو از دقایق بعد از این برخورد هیچ چیز یادش نمی‌آید؛ او در این خصوص می‌گوید: «هیچ چیز یادم نیست، حتی یادم نیست که بعد از برخورد توپ را به تیر زده‌ایم. در فیلم دیدم که وقتی مهدی محبی توپ را به تیر دروازه می‌زند، من روی زمین افتاده‌ام. انگار یک توپ هم به من رسیده و وقتی خواستم پاس بدهم، روی زمین افتاده‌ام. واقعا تا پایان نیمه اول را به یاد ندارم، اما از رختکن و ابتدای نیمه دوم شرایطم خوب بود.»

خدابنده‌لو در جریان این بازی حدود 15 دقیقه حافظه‌اش را از دست داده بود و شاید اگر تلاش‌های کادر پزشکی مس رفسنجان و اقدام به موقع آنها برای رفع مشکل او نبود، الان اتفاق بدتری برای این بازیکن توانمند رخ می‌داد. این بازیکن 24 ساله یکی از هافبک‌های مطرح و مهره‌های تاثیرگذار نارنجی پوشان است که سلامتی‌اش مثل هر بازیکن دیگری برای جامعه فوتبال اتفاق خوبی محسوب می‌شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر