بیرانوند راز گرفتن پنالتی استقلال را فاش کرد!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد پیش از پنالتی استقلال تاجیکستان از سوی هواداران پرسپولیس انرژی مضاعفی گرفته بود.
بیرانوند راز گرفتن پنالتی استقلال را فاش کرد!
کد خبر : ۴۸۳۰۴

علیرضا بیرانوند پس از برتری ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در هفته سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی خیلی خوبی بود و به مردم عزیز ایران و مخصوصاً هواداران پرسپولیسِ بزرگ تبریک می‌گویم. دقیقه سوم بازی پنالتی دادیم و خدا را شکر می‌کنم که گرفتم. هر اتفاق بزرگی برای پرسپولیس رقم بزنم به خاطر انرژی مثبت هواداران پرسپولیس است.

«به طور کامل مالکیت بازی در اختیار ما بود». وی با بیان این جمله تصریح کرد: دست تک تک هواداران را می‌بوسم. قبل از بازی به بازیکنان گفتم هیچ راهی نیست که سه امتیاز شیرین به هواداران به خصوص هواداران زن بدهیم. خیلی خوشحالم و از انرژی هواداران لذت بردم. اگر کاری کردم به خاطر تشویق هواداران بود. قبل از اینکه پنالتی بدهیم هواداران یک صدا تشویقم می‌کردند و از آن‌ها ممنونم.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص شانس صعود تیمش به مرحله بعدی گفت: بازی سختی با استقلال تاجیکستان داشتیم و گل زدن به آن‌ها سخت است. امیدوارم در بازی برگشت نیز سه امتیاز بگیریم. اگر استقلال را در تاجیکستان شکست دهیم مطمئن هستم از گروه‌مان صعود می‌کنیم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر