تولید 7 خودرو برقی برای کاهش آلودگی هوا

دو موضوع در دستورکار دولت قرار دارد؛ اول برقی شدن وسایل حمل و نقل عمومی و دیگری اینکه شهرداری تهران حدود ۱۰۰۰ اتوبوس برقی به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه خواهد کرد.
تولید 7 خودرو برقی برای کاهش آلودگی هوا
کد خبر : ۴۸۳۷۹

رئیس سازمان محیط زیست: تولید و قرار گرفتن هفت نوع خودروی برقی در چرخه حمل و نقل کشور در دستورکار نهاد ریاست جمهوری است و ۱۵۰ ایستگاه شارژ خودرو برقی در شهر‌های تهران و کرج احداث شده است.


علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر تمهیدات دولت برای حل مشکل آلودگی هوا در نیمه دوم سال، گفت: دو موضوع در دستورکار دولت قرار دارد؛ اول برقی شدن وسایل حمل و نقل عمومی و دیگری اینکه شهرداری تهران حدود ۱۰۰۰ اتوبوس برقی به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه خواهد کرد.

او افزود: تولید و قرار گرفتن هفت نوع خودروی برقی در چرخه حمل و نقل کشور در دستورکار نهاد ریاست جمهوری است و ۱۵۰ ایستگاه شارژ خودرو برقی در شهر‌های تهران و کرج احداث شده است.

رئیس سازمان محیط زیست افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال این تعداد ایستگاه‌ها به ۱۰۰۰ ایستگاه افزایش می‌یابد. درباره افزایش کیفیت سوخت خودرو‌ها نیز امیدواریم در این موضوع به سمتی حرکت کنیم که از سوخت‌های ناپاک استفاده نشود.

منبع: مدار اقتصادی

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر