جدول | این خودرو با نرخ ۶۲۳ میلیون تومان معامله می‌شود

قیمت خودرو امروز، شنبه، ۶ آبان ۱۴۰۲، نسبت به روز گذشته بدون هیچ تغییری کار خود را شروع کرد. با آغاز دوباره روند معاملات از امروز، بازار خودرو روند آرامی به خود گرفته است.
جدول | این خودرو با نرخ ۶۲۳ میلیون تومان معامله می‌شود
کد خبر : ۴۸۶۹۸

قیمت خودرو امروز، شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲، بدون تغییر هفته را آغاز کرد و قیمت تمامی خودرو‌های داخلی و مونتاژی در ثبات کامل به سر می‌برند. البته احتمالاً تغییرات جزئی از ساعات آینده آغاز شود.

قیمت خودرو امروز، شنبه، ۶ آبان ۱۴۰۲، نسبت به روز گذشته بدون هیچ تغییری کار خود را شروع کرد. با آغاز دوباره روند معاملات از امروز، بازار خودرو روند آرامی به خود گرفته است؛ البته با توجه به افزایش نرخ دلار در روز‌های گذشته و روند بدون واکنش بازار خودرو به این موضوع، احتمالاً در ساعات پایانی روز قیمت خودرو تغییراتی داشته باشد.

قیمت خودرو‌های داخلی از آغاز امروز تغییری ندارد. کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز بدون تغییر، روی کانال ۳۴۶ میلیون تومان معامله می‌شود.
خودرو‌های وارداتی نیامده میلیاردی شدند

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از چند روز گذشته روی کانال ۵۸۰ میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که هیچ تغییری نداشته و با قیمت ۵۷۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس LX TU ۵ از هم رده‌های سمند سورن بوده، اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ ۶۲۳ میلیون تومان معامله می‌شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر