سارق حرفه‌ای منازل تهران بازداشت شد

متهم دارای سوابق متعدد سرقت بوده و در بازجویی‌های اولیه از متهم سلاح سرد و ابزار و ادوات سرقت و کارت‌های بانکی سرقتی کشف و متهم به ۱۵ فقره سرقت منزل با استفاده از خودروی مسروقه در سطح شهر تهران اعتراف کرد.
سارق حرفه‌ای منازل تهران بازداشت شد
کد خبر : ۴۸۷۲۸

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای که از منازل مسکونی سرقت می‌کرد، خبر داد.

بازداشت سارق حرفه‌ای منزل در مرزدارانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ حسین مافی گفت: تیم عملیات کلانتری ۱۳۹ مرزداران در حال گشت زنی در محله بلوار شباهنگ تهران بودند که به یک نفر با خودروی سواری که منازل مسکونی این محدوده را زاغ زنی می‌کرد، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد پلاک خودرو مسروقه می‌باشد، با اعلام مشخصات خودرو متهم به سایر گشت‌های انتظامی و سپس با ایجاد طرح مهار و قانون بکارگیری سلاح، خودرو متهم پس از تعقیب و گریز چند کیلومتری متوقف و متهم دستگیر شد.
 
سرهنگ مافی با اشاره به سوابق متهم دستگیر شده گفت: متهم دارای سوابق متعدد سرقت بوده و در بازجویی‌های اولیه از متهم سلاح سرد و ابزار و ادوات سرقت و کارت‌های بانکی سرقتی کشف و متهم به ۱۵ فقره سرقت منزل با استفاده از خودروی مسروقه در سطح شهر تهران اعتراف کرد.
 
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران افزود: متهم همراه با پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر