رامین رضائیان، رقیب اصلی ستاره‌های فوتبال عربستان

مدافع سپاهان با گل تماشایی خود رقیب ستاره‌های النصر و الهلال شده است.
رامین رضائیان، رقیب اصلی ستاره‌های فوتبال عربستان
کد خبر : ۴۸۸۴۷

تیم فوتبال سپاهان ایران هفته گذشته در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در زمین آلمالیق ازبکستان به پیروزی سه بر یک دست پیدا کرد که رامین رضاییان در این بازی عملکرد درخشانی با زدن دو گل داشت.

رامین رضائیان در شرایطی که بازی با نتیجه یک بر یک دنبال می‌شد، در دقیقه 49 با یک ضربه ایستگاهی تماشایی از پشت محوطه جریمه به زیر طاق دروازه آلمالیق ازبکستان گل دوم سپاهان را به ثمر رساند تا تیمش را در مسیر پیروزی خارج از خانه و اولین برد آسیایی قرار بدهد.

این گل دیدنی مدافع ملی پوش سپاهان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در جمع برترین گل‌های هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان قرار گرفته که البته رقبای او نیز در این هفته گل‌های استثنایی به ثمر رساندند.

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی النصر عربستان، در نیمه دوم دیدار مقابل الدحیل قطر پس از دریافت پاس سلطان الغنام، به عرض زد و با شوت پای چپ استثنایی به کنج دروازه گل سوم سعودی‌ها را به ثمر رساند و یکی از استثنایی‌ترین گل‌های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را به نام خود ثبت کرد.

الکساندر میتروویچ، ستاره صربستانی الهلال عربستان نیز در مسابقه هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با یک ضربه قیچی برگردان فوق‌العاده دروازه مومبای سیتی هند را باز کرد تا گل او هم کاندیدای یکی از برترین گل‌های هفته باشد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا علاوه بر این سه گل دیدنی، 7 گل تماشایی دیگر در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان را انتخاب کرده که 6 گل مربوط به منطقه غرب و 4 گل برای منطقه شرق است و در حال حاضر گل کریس رونالدو به الدحیل بیشترین درصد آرا را به خود اختصاص داده و پس از آن بیشترین رای به گل‌های رامین رضائیان و میتروویچ اختصاص دارد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر