لئوناردو دیکاپریو از پارتنر 25 ساله‌اش رونمایی کرد + واکنش سایر هالیوودی‌ها

البته با مرور روابط قبلی دیکاپریو خیلی زود به این نتیجه می‌رسید که انگار واقعا آقای بازیگر مشکلی با سن ۲۵ سالگی دارد. لئو یک رابطه نسبتا طولانی با سوپر مدلی به نام بار رافائلی داشت و همان‌طور که حتما دیگر می‌توانید حدس بزنید رابطه لئو و این مدل ویکتوریا سیکرت در ۲۵ سالگی رافائلی به پایان رسید.
لئوناردو دیکاپریو از پارتنر 25 ساله‌اش رونمایی کرد + واکنش سایر هالیوودی‌ها
کد خبر : ۴۹۰۲۲

زندگی عاشقانه یکی از مهم‌ترین بازیگران مرد حال حاضر هالیوود یعنی لئوناردو دیکاپریو دیگر به یک شوخی تکراری برای کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. بسیاری از این کاربران منتظرند تا جدیدترین دوست دختر آقای بازیگر هم شمع‌های تولد ۲۵ سالگی‌اش را فوت کند و دوباره به سرزنش این بازیگر مطرح بابت شرط عجیبش در رابطه و شوخی با او مشغول شوند.

در این مقاله قرار است نگاهی بیندازیم هم به جدیدترین رابطه این بازیگر ۴۸ ساله و هم به صورت تیتروار روابط پر سر و صدای قبلی او را مرور کنیم و البته سری هم بزنیم به دادگاه سخت‌گیر افکار عمومی و ببینیم کاربران شبکه‌های اجتماعی درباره این موضوع چه حسی دارند.

رابطه دیکاپریو با مدل جوان ایتالیایی ویتوریا سِرِتی احتمالا آخرین مدرک برای اثبات این ادعاست که آقای بازیگر میلی به شروع و یا حتی ادامه رابطه با یک دختر بالای ۲۵ سال ندارد.

ویتوریا البته در ژوئن ۱۹۹۸ به دنیا آمده و تقریبا ۲۵ ساله است. وقتی عکس‌های دیکاپریو و سرتی که با هم در یک مهمانی مخصوص هالووین در لوس‌آنجلس شرکت کرده بودند منتشر شد یک نکته ناگهان ذهن کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود مشغول کرد. نکته‌ای که درباره‌اش صحبت می‌کنیم این است که ویتوریا سرتی در زمان اکران اولیه تایتانیک (سکوی پرش دیکاپریو و یکی از مهم‌ترین فیلم‌های کارنامه او) هنوز به دنیا نیامده بود.

لئوناردو دیکاپریو از پارتنر 25 ساله‌اش رونمایی کرد + واکنش سایر هالیوودی‌ها

یکی از کاربران X یا توییتر سابق سالِ قبل درباره این موضوع نوشت:"تایتانیک امسال ۲۵ ساله می‌شود و ظاهرا باید فرض کنیم دیکاپریو دیگر میلی ندارد در این فیلم باشد. " اولین اکران فیلم تایتانیک به کارگردانی جیمز کمرون در دسامبر ۱۹۹۷ اتفاق افتاد.

کاربر دیگری می‌نویسد:"هیچ‌وقت به این موضوع فکر کرده‌اید که شاید دیکاپریو برای تمام دخترانی که تا قبل از ۲۵ سالگی توانایی اجاره خودرو ندارند دل می‌سوزاند و صرفا برای کمک به آن‌ها خودش را در دردسر می‌اندازد؟ "

یکی از کاربران ردیت هم درباره ۲۵ ساله بودن ویتوریا سرتی می‌نویسد:"این دختر در حال حاضر ۲۵ ساله است؟ خب پس در بهترین حالت ۸ ماه از این رابطه باقی مانده است. "

اولین زمزمه‌های رابطه ویتوریا و لئو در ماه آگوست آغاز شد، وقتی این دو در حال رقص در نایت‌کلابی در ایبیزای اسپانیا همراه هم دیده شدند. ویتوریا سرتی به عنوان مدل کارنامه پرباری دارد و برای نمونه عکس او به روی جلد مجله‌های مشهوری، چون Vogue، Elle، Harper’s Bazaar و Glamour magazine رفته است.

رابطه قبلی دیکاپریو به رابطه او و مدل و بازیگر آرژانتینی کامیلا مارون مربوط می‌شود. لئو و ستاره سریال Daisy Jones & The Six در سال ۲۰۱۷ رابطه خود را آغاز کردند، زمانی که لئو ۴۳ و کامیلا ۲۰ ساله بود. جالب است بدانید آن‌ها در سال ۲۰۲۲ و دقیقا یک هفته پس از تولد ۲۵ سالگی کامیلا از هم جدا شدند.

مارون در سال ۲۰۱۹ با لوس‌آنجلس تایمز درباره رابطه با دیکاپریو و تفاوت سنشان حرف زد:"روابط فراوانی در هالیوود و به طور کلی در دنیا وجود دارد که حتی تفاوت سنی بیشتری در آن به چشم می‌خورد. من فقط عقیده دارم هر شخص حق دارد با هر کسی که دوست دارد قرار بگذارد یا وارد رابطه شود. " مارون البته در ادامه این مصاحبه گفت که به نظرش آزاردهنده است که او را نه بر اساس کارهایش در بازیگری یا مدلینگ بلکه فقط به عنوان دوست دختر دیکاپریو می‌شناسند.

البته با مرور روابط قبلی دیکاپریو خیلی زود به این نتیجه می‌رسید که انگار واقعا آقای بازیگر مشکلی با سن ۲۵ سالگی دارد. لئو یک رابطه نسبتا طولانی با سوپر مدلی به نام بار رافائلی داشت و همان‌طور که حتما دیگر می‌توانید حدس بزنید رابطه لئو و این مدل ویکتوریا سیکرت در ۲۵ سالگی رافائلی به پایان رسید.

پیش از رافائلی دیکاپریو در سال ۲۰۱۱ یک رابطه کوتاه با بلِیک لایولیِ بازیگر داشت. در آن زمان دیکاپریو ۳۷ ساله بود و بلیک در زمان آغاز و پایان رابطه ۲۳ سال داشت تا بازیگر Catch Me If You Can همچنان قانون نانوشته‌اش را رعایت کرده باشد.

در همین سال دیکاپریو قرار‌هایی هم با دیگر مدل ویکتوریا سیکرت یعنی اِرِن هِدِرتون داشت. ارن در آن زمان ۲۲ ساله بود.

احتمالا جوان‌ترین دوست دختر دیکاپریو جیزل بونشنِ ۱۹ ساله بوده هرچند که به خاطر سن خود لئو در زمان آغاز رابطه (۲۴) چندان هم عجیب نبود. سن جیزل در شروع و پایان رابطه با لئو صدای بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و فعالان حقوق زنان را درآورد. جیزل در زمان آغاز رابطه با دیکاپریو ۱۹ سال داشت و آن‌ها در زمانی که جیزل ۲۴ ساله بود از هم جدا شدند. البته در فوریه امسال شایعاتی از رابطه لئو و ایدِن پولانی، مدل ۱۹ ساله به گوش رسید.

تنها رابطه لئو که از قانون نانوشته ۲۵ سالگی پیروی نمی‌کند رابطه او و سوپرمدل IMG یعنی جیجی حدید است. آن‌ها در جولای ۲۰۲۲ و زمانی که جیجی ۲۷ ساله بود وارد رابطه شدند. البته این رابطه بسیار کوتاه بود و عمری تقریبا ۴ ماهه داشت.

در نهایت این مقاله را با نگاهی به نظرات کاربران انگلیسی زبانِ شبکه‌های اجتماعی درباره این موضوع به پایان می‌رسانیم.

برایان هاون:"اگر آن دو نفر دو انسان بالغ هستند و با رضایت وارد رابطه می‌شوند پس حق دارند هرطور که بخواهند خوشحال باشند. هرکس که چنین موضوعی آزارش می‌دهد به نظر من زندگی کسل‌کننده‌ای دارد. "

برایان دِرنینگ:"من فقط به این موضوع فکر می‌کنم که شاید دوست دختر بعدی دیکاپریو هنوز به دنیا نیامده باشد. "

هیث اکست:"جالب است که تمام مدعیان و سخنرانانِ حقوق زنان درباره این موضوع اصلا به حق انتخاب آن دختر‌ها فکر نمی‌کنند. اصلا فکر نمی‌کنند که آن‌ها زنانی بالغ هستند و دلشان خواسته با مردی بزرگتر از خودشان وارد رابطه شوند. "

لی ون فریز:"فقط تصور کنید جنسیت آن‌ها متفاوت بود. آن‌وقت تمام کسانی که حالا فریاد می‌زنند فقط داشتند آن زن را بابت رابطه با مرد‌های جوان‌تر تشویق می‌کردند. "

دایان بکچ:"انگار لئو به دلایلی می‌ترسد با زنی هم‌سن و سال خودش وارد رابطه شود. "

اندرو اگوبوزو:"زمانی که من در سال ۱۹۹۸ در کلاس دوم دبستان درس می‌خواندم، یکی از دخترهی همکلاسی‌ام به شدت عاشق دیکاپریو بود و دوست داشت با او ازدواج کند. آن‌وقت‌ها فکر می‌کردم چنین چیزی ممکن نیست، اما حالا فکر می‌کنم او شانس خوبی برای این ازدواج داشت. "

مارتینز رودریگز:"لئو قطعا سلیقه خاصی دارد و من فقط درباره سن حرف نمی‌زنم. اگر از شوخی بگذریم به نظرم دیکاپریو باید مرد بسیار غمگینی باشد. به نظر من هیچ راهی وجود ندارد که او بتواند با این دختر‌های جوان یک ارتباط احساسی و عاطفی واقعی برقرار کند. "

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر