حکم محرومیت گل‌محمدی و نکونام آماده است!

علاوه بر مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال سخنگوی این فدراسیون هم نسبت به دعوای یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام واکنش نشان داد.
حکم محرومیت گل‌محمدی و نکونام آماده است!
کد خبر : ۴۹۴۶۸

بعد از بالا گرفتن درگیری میان یحیی گل محمدی و جواد نکونام که می‌تواند به زودی روی دربی هم تاثیر بگذارد، مهدی تاج نسبت به این اتفاق ابراز ناخرسندی کرد و سختگوی فدراسیون فوتبال هم اعلام کرد هر دو مربی باید خط قرمز‌ها را رعایت کند.

پیش از این فدراسیون فوتبال قصد داشت با دعوت از این دو مربی آن‌ها را به آرامش و حتی آشتی دعوت کند، اما در نهایت فدراسیون فوتبال هشدار را جایگزین این رفتار کرد. در صورتی که دعوای این دو مربی ادامه یابد هر دو مربی به محرومیت از نشستن روی نیمکت تیم‌های پرسپولیس و استقلال محروم خواهند شد.

بعد از اینکه جواد نکونام گفت برخی اشک تمساح می‌ریزند، اما از همه امکانات بهره می‌برند یحیی گل‌محمدی، جواد نکونام را آدم بیخودی و کس و ناکس فرض کرد و همین دیدگاه موجب ناراحتی جواد نکونام و حمله شدیدالحن سرمربی استقلال به همتای رقیب شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال امروز در برخی از صحبت‌هایش گفت: انتظار می‌رود در لیگ برتر رفتار‌های حرفه‌ای‌تر و سنجیده‌تر شاهد باشیم. فدراسیون این انتظار را دارد و مطالبه می‌کند. چارچوب آیین‌نامه اخلاق کاملا روشن است. به همه ابلاغ شده و از آن آگاه هستند.

این آخرین هشدار به یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام بود و بعد از این با اولین مصاحبه هر دو مربی محروم خواهند شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر