این شهر به‌زودی پایتخت حجاب می‌شود

در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان وظایف اصلی و سیاست‌های کلی در دستور کار قرار گرفته که به شهرستان‌ها نیز ابلاغ شده است.
این شهر به‌زودی پایتخت حجاب می‌شود
کد خبر : ۴۹۷۶۲

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: در حال پیگیری برای معرفی شهرستان بافق به عنوان پایتخت عفاف و حجاب هستیم.

حجت‌الاسلام ابوذر صانعی در جریان سفر به این شهرستان با حضور در جمع فعالان ستاد امر به معروف اظهار کرد: پیگیری می‌شود تا بزرگترین کنگره آیت الله بافقی، این چهره شاخص در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، در یک سال پیش رو برگزار شود.

وی افزود: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان وظایف اصلی و سیاست‌های کلی در دستور کار قرار گرفته که به شهرستان‌ها نیز ابلاغ شده است.

دبیر ستاد امر به معروف استان یزد گفت: نخستین مورد در حوزه مطالبه گری است که باید با رعایت اصول و قوانین، صورت بگیرد تا بتوان آسیب‌های اجتماعی را سر و سامان داد.

حجت السلام صانعی تصریح کرد: موضوع دوم آموزش است که به صورت جدی شروع شده است و از عموم مردم دعوت می‌شود که به سایت ستاد امر به معروف مراجعه و در آموزش‌های این ستاد شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع سوم ورود به حوزه خانواده و عفاف و حجاب است که با ارتباطی که با ستاد دارند، سیاست‌های کلی خانواده را دنبال کنند.

دبیر ستاد امر به معروف استان یزد گفت: موضوع چهارم حمایت قضایی است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از کلیه آمرین به معروف و ناهیان از منکر با رعایت کلیه آداب و شروط، حمایت می‌کند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر