ساماندهی اتباع اجرایی می‌شود

وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: حضور اتباع بیگانه مختص استان قزوین نیست بلکه در استان‌های دیگر نیز شاهد این مسئله هستیم، از این رو اتباع بیگانه براساس نیازها ساماندهی می‌شوند.
ساماندهی اتباع اجرایی می‌شود
کد خبر : ۴۹۷۷۷

احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه سفر به استان قزوین در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات با حضور گسترده مردم، اظهارکرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که امروز در پیش داریم برگزاری انتخابات است، حضور گسترده نمایندگان سلایق مختلف در انتخابات باعث برگزاری پرشور انتخابات می‌شود و ثبت نام‌های صورت گرفته این امر را تایید می‌کند، آنچه که اهمیت دارد همه اقشار و گروه‌ها به صحنه بیایند و شاهد مشارکت پرشور باشیم.

وحیدی با اشاره به ساماندهی اتباع بیگانه در کشور، گفت: حضور اتباع بیگانه مختص استان قزوین نیست بلکه در استان‌های دیگر نیز شاهد این مسئله هستیم، اتباع بیگانه بر اساس نیازها ساماندهی می‌شوند و استانداران و مسئولین مربوطه در جاهایی که نیاز هست اقدام به سازماندهی می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: در کشور امنیت عالی است و با حضور مردم در میدان امنیت خوبی داریم و در سایه این امنیت شاهد پیشرفت در بسیاری از حوزه‌ها هستیم.

وزیر کشور با اشاره به پرونده سرپرست سابق فرمانداری قزوین، اظهارکرد: در این خصوص با ریاست قوه قضاییه صحبت کردیم، امیدواریم شرایط بهتری فراهم شود تا مشکلی که پیش آمده برطرف شود و باید منتظر بود تا قوه قضاییه در این خصوص تصمیم گیری کند.

وزیر کشور در ادامه سفر یک روزه خود به استان قزوین ضمن حضور در گلزار شهدای بویین‌زهرا و جلسه شورای اداری این شهرستان، پس از بازدید از ۲واحد صنعتی، از جایگاه پسماند محمدآباد نیز بازدید کرد.

بازدید از پروژه کمربند شرقی و افتتاح استخر راه آهن قزوین و حضور در جلسه تامین استان از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به استان قزوین بود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر