دلیل محرومیت غیرمنتظره کاپیتان اسبق پرسپولیس

سپهر حیدری کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس با رای صادره از سوی کمیته اخلاق به مدت یک سال از انجام هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شد.
دلیل محرومیت غیرمنتظره کاپیتان اسبق پرسپولیس
کد خبر : ۴۹۸۵۳

اعتراض به رای صادره از سوی کمیته اخلاق از سوی سپهر حیدری یکی از اتفاقات محتمل در روزهای آینده است اما در صورت تایید رای از سوی کمیته استیناف مدافع اسبق تیم پرسپولیس بعد از طی دوران محرومیت، باید یک‌صد میلیون تومان هم به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند.

سپهر حیدری فصل گذشته و بعد از پیروزی ۶-۱ استقلال مقابل هوادار، آبی‌ها را متهم به تبانی به تیم هوادار کرد بدون آن‌که برای اثبات ادعای خود ادله محکمه‌پسند ارائه دهد. این در حالی بود که استقلال چند هفته بعد از این بازی در استادیوم آزادی، تراکتور را با نتیجه ۷بر یک شکست داده بود.

متاسفانه سال‌های سال است پیشکسوتان دو تیم به خصوص در فضای مجازی اتهاماتی را علیه هم مطرح می‌کنند و کمتر پیش آمده این اظهارات با آرای سنگین مواجه شود. با این حال به نظر می‌رسد با این رای از این پس بازیکنان سابق دو تیم سنجیده‌تر در مورد مسابقات فوتبالی حرف بزنند.

حیدری البته در ماه‌های اخیر با استوری‌های متعدد، تصمیمات فدراسیون فوتبال در مورد کسر امتیاز از تیم پرسپولیس را نادرست خواند و اتهاماتی را علیه تصمیم‌گیرندگان فوتبال ایران مطرح کرد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر