جرارد پیکه از طلاق پر حاشیه اش می‌گوید!

جرارد پیکه، مدافع سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا در مورد جدایی پر سر و صدای او با شکیرا صحبت کرده است.
جرارد پیکه از طلاق پر حاشیه اش می‌گوید!
کد خبر : ۴۹۹۶۰

جرارد پیکه در مصاحبه با RAC۱ گفته که مردم چیزی از جدایی بین او و شکیرا نمی‌دانند و او به جایی رسیده که دیگر به آن شکل به چنین خبر‌ها و شایعاتی اهمیت نمی‌دهد. پیکه و شکیرا در ژوئن ۲۰۲۲ پس از ۱۱ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. عشقی آتشین و زوجی که همیشه از آن‌ها به عنوان مثالی از یک ازدواج موفق یاد می‌شد، اما این رابطه به بدترین شکل ممکن شکست خورد و فوتبالیست مشهور و خواننده کلمبیایی با دو فرزند از یکدیگر جدا شدند. حالا بیش از یک سال از جدایی این زوج مشهور می‌گذرد و شکیرا بار‌ها علیه پیکه و نامزد جوان او، کلارا چیا، موضع گرفته است. مدافع سابق بارسا در خصوص چنین صحبت‌هایی می‌گوید:

اگر به چیز‌هایی که در مورد من گفته می‌شود، می‌خواستم اهمیتی بدهم یا باید برای همیشه در آپارتمانم زندانی می‌شدم یا از طبقه ششم خودم را به پایین پرت می‌کردم. ببینید تنها راه ممکن این است که شما چنین شایعاتی را نادیده بگیرید. اینطور بگویم به جایی رسیدم که شایعات دیگر برایم نامرئی هستند.
چیز‌های زیادی در زندگی برایم اشتباه پیش رفت، اما همیشه سعی می‌کنم کاری را انجام دهم که برای خودم و اطرافیانم بهترین باشد. اینکه بدانید در موردتان چه می‌گویند، تا حدی مهم است، اما نباید به آن اهمیتی داد.
مردم، حتی ۱۰ درصد از اتفاقاتی که بین من و شکیرا رخ داد را هم نمی‌دانند. چنین مسائلی خصوصی است و تعداد کمی می‌دانند که من چه شخصیتی دارم و چطور آدمی هستم. نمی‌توانم همیشه وقتم را صرف شایعاتی کنم که واقعیت ندارد و دیگر به آن‌ها اهمیتی نمی‌دهم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
طرفداری
مجله زندگی
ارسال نظر