کل ایران این آفساید را دیدند

مدیررسانه‌ای آلومینیوم اراک گفت که امیدوار است اتفاقاتی که برای این تیم رخ می‌دهد، یک جایی تمام شود.
کل ایران این آفساید را دیدند
کد خبر : ۴۹۹۶۹

محمد چهرقانی مدیررسانه ای آلومینیوم در اراک در پایان دیدار برابر فولاد و در نشست خبری گفت: ابتدا عذرخواهی می کنم که نتوانستیم روز گذشته در خدمتتان باشیم. واقعا نمی دانیم چند هفته باید درباره داوری صحبت کنیم. بیانیه دادیم، البته که بیانیه نه. بعد از دیدار برابر استقلال اعتراض کردم. در این چند هفته تنها باشگاهی که مدیرروابط عمومی اش به کمیته انضباطی دعوت شد، آلومینیوم بود. آن هم بخاطر مطلبی که ما به دقایق اعتراض داشتیم و نیامدیم مانند سایر باشگاه ها بیانیه بدهیم.

او گفت: این قضیه همچنان تکرار می شود. خود من در جلسه قبل از بازی به نماینده فدراسیون گفتم خواهش می کنم هر باشگاهی از جمله خود ما بیانیه دادند، به کمیته انضباطی گزارش بدهید. دیگر صدای ما نمی رسید چه با بیانیه و چه با مصاحبه. هفته اول بخاطر یک کلمه، هنوز از ورزشگاه خارج نشده بودیم، آقای حسینی را محروم کردند. الان نمی دانیم صحبت کنیم یا نه.

مدیررسانه ای آلومینیوم در پایان گفت: صحنه ای که همه مردم ایران دیدند و می ترسیم بگوییم آفساید بود و به کارشناسان  داوری می پردازیم. آن صحنه هندی که در دقایق پایانی رخ داد خیلی خنده دار بود. فقط ناراحتیم بابت اشک تماشاگرانمان. همه ما در رختکن از این قضیه ناراحت بودیم. تماشاگران ما با گریه ورزشگاه را ترک می کردند و آن هم در بازی که حق ما باخت نبود و همه شما می دانید. امیدوارم این اتفاقاتی که برای آلومینیوم رخ می دهد، یک جایی تمام می شود.

 
تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر