با این ۷ شغل بدون سابقه درآمد میلیونی داشته باشید

بسیاری از دانشجویان نیز به دنبال تجربه‌های کاری مرتبط با رشته تحصیلی خود هستند و در پی فرصت‌های شغلی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مهارت‌های عملی خود را تقویت کنند و در عین حال درآمد داشته باشند.
با این ۷ شغل بدون سابقه درآمد میلیونی داشته باشید
کد خبر : ۵۰۱۳۷

امروزه با افزایش رقابت در بازار کار و تغییرات سریع در صنایع مختلف، افرادی که تجربه کاری ندارند نیز به دنبال فرصت‌های شغلی هستند. این امر باعث شده است که کار‌های بدون نیاز به سابقه کار بیشتر مورد توجه قرار گیرد. این نوع کار‌ها برای افراد جوان و تازه کار به عنوان فرصتی برای ورود به بازار کار و کسب تجربه اولیه محسوب می‌شود.

بسیاری از دانشجویان نیز به دنبال تجربه‌های کاری مرتبط با رشته تحصیلی خود هستند و در پی فرصت‌های شغلی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مهارت‌های عملی خود را تقویت کنند و در عین حال درآمد داشته باشند. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند این هدف را دنبال کنند، فعالیت در مشاغل کارآموزی با حقوق یا شغل‌های پاره وقت است.

در این گزارش ۷ شغل با حقوق بالا که نیاز به سابقه کار ندارند و بعضا برای دانشجویان نیز مناسب هستند را معرفی می‌کند.

استخدام کارآموز تدوین
یک موسسه مهاجرتی کارآموز تدوین با حقوق ۷ میلیون تومان استخدام می‌کند. این کارآموز باید حداکثر ۲۷ ساله باشد. علاقمندی به تکنولوژی، داشتن سیستم مناسب تدوین و اشتیاق برای یادگیری از موارد لازم برای شروع همکاری با این شرکت است. همچنین تسلط مناسب به زبان انگلیسی و توانایی حل مشکلات و چالش‌های پیچیده نیز از ضروریات است. دوره کارآموزی در این شرکت سه ماه است.

استخدام کارآموز فروش
یک شرکت فعال در زمینه خدمات شبکه فروش پهنای باند و ایجاد شبکه محلی کارآموز فروش استخدام می‌کند. این کارشناس فروش باید به حوزه بازاریابی و فروش و همچنین پیشرفت و یادگیری علاقمند باشد. توانایی حل مسائل و ایده پردازی و برخورداری از روحیه کار تیمی نیز لازم است. همکاری با این شرکت به صورت تمام وقت خواهد بود و دوره کارآموزی ۲ تا ۳ ماه است برای این کارآموز حقوق پایه وزارت کار در نظر گرفته شده است.

استخدام کارشناس معماری
یک شرکت مهندسی که در زمینه خدمات ملکی فعالیت می‌کند به دنبال استخدام کارشناس معماری است. این کارشناس معماری باید به تهیه نقشه‌های فاز یک و دو بر اساس ضوابط و مقررات ملی و شهرداری مسلط باشد و همچنین توانایی کار با نرم‌افزار‌های مربوطه (Cad و Rhino و Limia) را داشته باشد. ساعت کاری در این مجموعه با توجه به نوع همکاری مشخص می‌شود بنابراین می‌تواند برای دانشجویان شغل مناسبی باشد. حقوق پرداختی به این کارشناس معماری ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

استخدام مدرس
یک شرکت تولید کننده نرم‌افزار‌های فروشگاهی و رستورانی برای کادر آموزش خود مدرس استخدام می‌کند و برای این موقعیت شغلی ۱۲ میلیون تومان حقوق در نظر گرفته است. مدرسان درس‌های عربی، زبان انگلیسی، ریاضی، فارسی، علوم تجربی و سایر دروس مرتبط را آموزش خواهند داد. برای شروع همکاری آشنایی به نرم‌افزار‌های تدریس آنلاین مثل شاد و سروش لازم است. همکاری با این شرکت به صورت نیمه وقت است و امکان انتخاب ساعت کاری توسط مدرس وجود دارد؛ بنابراین این شغل می‌تواند گزینه مناسبی برای دانشجویان جویای کار باشد.

استخدام کارشناس تولید محتوا
یک فروشگاه اینترنتی که در زمینه پخش لوازم تحریر و لوازم اداری فعالیت می‌کند به دنبال استخدام کارشناس تولید محتوا و شبکه‌های اجتماعی خانم است. عکاسی از محصولات، خلاقیت و ایده پردازی، مدیریت سوشال مدیا و تولید محتوا و تعیین استراتژی در پلتفرم‌های موجود از وظایف این کارشناس است. برای شروع همکاری با این شرکت آشنایی به نرم‌افزار‌های ادیت عکس و ویدیو ضروری است. با توجه به اینکه این کار فقط سه روز در هفته به صورت حضوری است می‌تواند موقعیت شغلی خوبی برای دانشجویان باشد. حقوق پرداختی به این کارشناس ۱۲ میلیون تومان خواهد بود.

استخدام کمک حسابدار
یک موسسه مالی و مالیاتی با ۱۶ سال سابقه فعالیت به دنبال استخدام کمک حسابدار با حقوق ۱۲ میلیون تومان است. امکان استخدام در این شرکت حتی بدون تجربه کاری و و یا برخورداری از مدرک رشته‌های مرتبط نیز امکان‌پذیر است. همچنین همکاری می‌تواند به صورت تمام وقت و یا پاره وقت باشد. افرادی که به تازگی قصد ورود به بازار کار را دارند یا دانشجویانی که به این حوزه علاقمند هستند می‌توانند با این شرکت همکاری کنند.

استخدام کارآموز مهندسی صنایع
شرکتی که در زمینه تولید غذای سالم فعالیت می‌کند به دنبال استخدام کارآموز انبارداری است. افرادی که به فرایندسازی و فرایند نویسی علاقمند هستند می‌توانند با این شرکت همکاری کنند. برخورداری از مدرک کارشناسی مهندسی صنایع از اهمیت بالایی برخوردار است. طول دوره کارآموزی یک ماه و پرداخت حقوق مطابق با پایه وزارت کار خواهد بود. ساعت کاری بسته به توافق طرفین می‌تواند از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۴:۳۰ و یا از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۲۲:۳۰ باشد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر