زورگیر شرق تهران در دام پلیس

هفدهم آبان تیم عملیات کلانتری ۲۱۰ پایانه شرق در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان آرش تیرانداز به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک شدند و موتورسوار را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.
زورگیر شرق تهران در دام پلیس
کد خبر : ۵۰۱۵۰

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان خبر داد که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش از شهروندان زورگیری می‌کرد.

سرهنگ صادقی پور گفت: هفدهم آبان تیم عملیات کلانتری ۲۱۰ پایانه شرق در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان آرش تیرانداز به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک شدند و موتورسوار را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی گفت: متهم در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت شهروندی که در عبور از خیابان بود مراجعه و اقدام به زورگیری کرد و تلفن همراه وی را ربود و به سرعت از محل گریخت.

این مقام انتظامی گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهم متوقف شد. سرهنگ صادقی پور ادامه داد: متهم برای فرار به ماموران حمله کرد که با هوشمندی ماموران و شگرد‌های پلیسی زمینگیر و دستگیر شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه در بررسی سوابق بیشتر از متهم در مقر پلیس مشخص شد متهم سابقه‌دار است، ادامه داد: متهم به ۷ فقره سرقت و زورگیری اعتراف کرد.

وی ادامه داد: پس از بازجویی از متهم شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۲۱۰ قرار گرفت و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: سایت جنایی

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر