کلاهبرداری میلیاردی با نام وام خانگی

متهم به کلاهبرداری ۴۵ میلیاردی از ۳۶۴ نفر در قالب صندوق وام خانگی در مشهد به دام افتاد.
کلاهبرداری میلیاردی با نام وام خانگی
کد خبر : ۵۰۱۶۶

سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: با دریافت پرونده نیابت قضائی از یکی از شهرستان های همجوار مشهد مبنی بر متواری شدن فرد کلاهبرداری در شهرک گلشهر مشهد موضوع در دستور کار تیمی از ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات از تعدادی از مالباختگان مشخص شد که این افراد در قالب یک صندوق قرض الحسنه وام خانگی که توسط زنی جوان مدیریت می‌شده به صورت اقساط مبلغ وام را پرداخت کرده اند و پس از رسیدن نوبت دریافت وام، این زن مدتی آنها را با وعده‌های مختلف فریب داده و بعد مدتی به همراه خانواده از آن شهرستان به مشهد متواری شده و پاسخگوی تلفنش نیست.

نگهبان تصریح کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری گلشهر پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی محل اختفای این زن کلاهبردار را شناسایی و با هماهنگی قضائی او را صبح روز گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد این زن تاکنون از ۳۶۴ نفر، حدود ۴۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

وی اظهارکرد: مردم به هیچ عنوان در این صندوق های بدون مجوز به بهانه دریافت وام شرکت نکنند و به سادگی وعده‌های دروغین این افراد را نپذیرند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر