شرط نتانیاهو برای مذاکرات آتش‌بس

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا گفت: تا آزادی کامل اسرای اسرائیلی در غزه، به جنگ ادامه خواهیم داد.
شرط نتانیاهو برای مذاکرات آتش‌بس
کد خبر : ۵۰۱۹۲

 بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در گفتگو با شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان گفت که اسرائیل هر کاری که از دستش برآید برای آزادی اسرای خود در دست حماس به کار خواهد گرفت.

وی گفت: در حال حاضر ۲۰۰ نظامی اسرائیلی در اختیار حماس قرار دارد و برای آزادی آن‌ها شبانه‌روز در حال اقدام هستیم. دو هدف در جنگ داریم. نابودی حماس و آزادی اسرای اسرائیلی.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که در بیش از یک ماه گذشته بیش از ۱۱ هزار فلسطینی در نتیجه بمباران کور غزه به شهادت رسیده‌اند.

نتانیاهو در پاسخ به سوالی درباره تظاهرات خانواده‌های نظامیان اسیر شده به خاطر عدم ارائه جزئیات سرنوشت آن‌ها از سوی رژیم اسرائیل، در پاسخی توجیهی گفت که این افراد تحت شکنجه قرار دارند.

وقتی از نتانیاهو پرسیده شد که آیا او به اندازه کافی کار می‌کند یا خیر، گفت: ما هر کاری که بتوانیم به طور شبانه روزی انجام می‌دهیم و من نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم.

وی افزود: من به طور شخصی چندین بار با خانواده‌های اسراء ملاقات کرده‌ام.

نتانیاهو در حالی که ارتش این رژیم به طور روزانه در حال بمباران مناطق مسکونی، بیمارستان‌ها، مساجد و مدارس در غزه است که منجر به شهادت هزاران فلسطینی از جمله زنان و کودکان شده، تاکید کرد: تمام جهان باید در تلاش برای آزادی اسرای اسرائیلی به ما بپیوندند و تنها در صورت آزادی این نظامیان به آتش‌بس فکر خواهیم کرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر