آموزش و پرورش کشته شدن پارمیس همنوا در ایرانشهر را تکذیب کرد

آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر اعلام کرد: کشته شدن دانش‌آموزی به نام «پارمیس همنوا» در مدرسه پروین اعتصامی ایرانشهر از اساس کذب است. دانش‌آموزی با این مشخصات در ایرانشهر وجود ندارد.
آموزش و پرورش کشته شدن پارمیس همنوا در ایرانشهر را تکذیب کرد
کد خبر : ۵۰۲۱

آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر با صدور بیانیه‌ای کشته شدن یک دانش‌آموز در مدرسه پروین اعتصامی در این شهرستان را تکذیب کرد. پیش از این خبری با مضمون کشته شدن یک دانش‌آموز دختر پایه سوم راهنمایی با هویت پارمیس همنوا در مدرسه پروین اعتصامی در اثر ضرب و شتم گارد امنیتی و ضربه به ناحیه سر منتشر شده بود.

آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر با صدور بیانیه‌ای کشته شدن یک دانش‌آموز در این شهرستان را تکذیب کرد.

در متن این بیانیه آمده؛ در راستای جنگ شناختی ترکیبی و پروژه دروغین کشته‌سازی رسانه‌های معاند، روز گذشته یکی از کانال‌های معاند، کشته شدن یکی از دانش‌آموزان دختر با مشخصات «پارمیس همنوا» در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که این خبر از اساس کذب بوده و در کل حوزه آموزش و پرورش ایرانشهر دانش‌آموزی با این مشخصات وجود نداشته و هیچ دانش‌آموزی در شهرستان کشته نشده است.

مهدی شمس آبادی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان نیز در گفت و با مرکز رسانه قوه قضائیه در رابطه با انتشار خبر کشته شدن یک دانش آموز به نام پارمیس همنوا در شهرستان ایرانشهر گفت: انتشار خبر کشته شدن دانش آموزی به نام پارمیس همنوا در شهرستان ایرانشهر کذب است و صحت ندارد. هیچ دانش آموزی در شهرستان ایرانشهر کشته و یا حتی برای تحقیقات احضار نشده است.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر