دنده عقب ، جان دختربچه ۶ ساله رو گرفت

در این تصادف سرنشین ساینا در دم فوت و دو نفر دیگر نیز مصدوم و توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.
دنده عقب ، جان دختربچه ۶ ساله رو گرفت
کد خبر : ۵۰۳۵۳

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید کامیون با سواری ساینا بدلیل حرکت دنده عقب این سواری در بزرگراه لشگری و جان باختن دختر ۶ ساله بر اثر این تخلف خبر داد.

سرهنگ جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، با بیان اینکه علیرغم توصیه‌های مکرر پلیس مبنی بر عدم حرکت با دنده عقب در معابر بزرگراهی گفت: باز هم شاهد ارتکاب این تخلف از سوی برخی رانندگان هستیم.

وی افزود: در ساعت ۰۲:۵۵ بامداد امروز در محدوده بزرگراه شهید لشگری به شرق قبل از پل ایران خودرو یکدستگاه سواری ساینا بعلت حرکت دنده عقب با کامیونتی که در مسیر خود در حال حرکت بوده بشدت برخورد می‌کند و در این تصادف سرنشین ساینا (دختر ۶ ساله) در دم فوت و دو نفر دیگر نیز (راننده ایسوزو و مادر دختر بچه) نیز مصدوم و توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

سرهنگ جوانبخت با بیان اینکه این دختر ۶ ساله به علت سرماخوردگی و تب شدید در حال انتقال به بیمارستان بوده که راننده ساینا از خروجی عبور و در حال دنده عقب برای اصلاح مسیر بوده که این حادثه تلخ روی می‌دهد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بار‌ها پلیس درباره حرکت دنده عقب هشدار داده و تاکید کرده که اگر رانندگان خروجی را رد کردند هیچگاه مبادرت به حرکت دنده عقب ننمایند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر