دوست‌کُشی برای سرقت موبایل !

ماموران در تحقیق از مرد نجات یافته متوجه شدند عامل حادثه جوانی به نام مصطفی (معروف به داشبورد) بوده که در جریان سرقت گوشی تلفن همراه پوریا (مقتول) این حادثه را رقم زده است.
دوست‌کُشی برای سرقت موبایل !
کد خبر : ۵۰۳۶۹

چند روز پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان آمل تماس گرفت و از درگیری خیابانی میان 3 مرد جوان در یکی از محله های مرکزی شهر خبر داد.

ماموران آگاهی شهرستان آمل با حضور در محل حادثه مشاهده کردند 2 مرد جوان زخمی شده اند که هر دو به بیمارستان منتقل شدند ولی با وجود تلاش پزشکان یکی از آنها به نام پوریا بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شد.

با هماهنگی قضایی جسد مرد جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت. ماموران در تحقیق از مرد نجات یافته متوجه شدند عامل حادثه جوانی به نام مصطفی (معروف به داشبورد) بوده که در جریان سرقت گوشی تلفن همراه پوریا (مقتول) این حادثه را رقم زده است. با به دست آمدن هویت قاتل فراری، وی تحت تعقیب قرار گرفت تا این که روز گذشته در یکی از محله های شهرستان آمل دستگیر شد.

اعتراف عامل حادثه
پس از انتقال متهم به قتل به پلیس آگاهی آمل، وی در بازجویی به جنایت اعتراف کرد و گفت: روز حادثه گوشی تلفن همراه پوریا (مقتول) را به امانت گرفتم تا با یکی از دوستانم تماس بگیرم. با این ترفند گوشی تلفن همراه را به سرقت برده و در حال فرار بودم که صاحب تلفن همراه و دوستش قصد داشتند مانع فرار من شوند که با هم درگیر شدیم و با چاقویی آنها را زخمی کرده و متواری شدم.

متهم یادآور شد: یک روز بعد از فرار از طریق یکی از دوستان متوجه شدم پوریا فوت کرده و دوست دیگرم در بیمارستان بستری است.بنابراین گزارش، با اعتراف متهم به قتل، وی با قرار قانونی روانه زندان شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
جام جم
مجله زندگی
ارسال نظر