شیوه جالب سارقان ایرانی برای جیب‌بری از توریست‌های چینی

روز بیست و سوم آبان ماه در پی گزارش چند فقره کش رو زنی از نمایشگاه بین المللی، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران انتظامی زبده مستقر در نمایشگاه قرار گرفت.
شیوه جالب سارقان ایرانی برای جیب‌بری از توریست‌های چینی
کد خبر : ۵۰۴۷۹

سارقان سابقه داری که از توریست‌های چینی در نمایشگاه بین المللی سرقت می‌کردند توسط پلیس بازداشت شدند.

سرهنگ بهزاد نوری فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری فاتب در تشریح این خبر بیان داشت: روز بیست و سوم آبان ماه در پی گزارش چند فقره کش رو زنی از نمایشگاه بین المللی، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران انتظامی زبده مستقر در نمایشگاه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با بررسی دوربین‌های مداربسته محل‌هایی که مورد دستبرد سارق قرار گرفته بود دریافتند، مردی با استفاده از شلوغی نمایشگاه و در غفلت غرفه داران و بازدید کنندگان اقدام به کش روی وجوه نقد اتباع چینی می‌کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران انتظامی نمایشگاه با بدست آوردن مشخصات ظاهری متهم، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و محل‌های احتمالی تردد سارق را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ بهزاد نوری تصریح کرد: ماموران انتظامی با گشت زنی در محدوده نمایشگاه، متهم را که در حال طرح ریزی برای سرقت از توریست‌های چینی بود را دستگیر کردند.

سرهنگ نوری گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از متهم ۱۳ اسکناس ۱۰۰ دلاری و یک اسکناس ۵۰ یورویی که متهم قبل از دستگیری سرقت کرده بود کشف کردند.

منبع: سایت جنایی

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر