پیشگیری از سرطان با این معجزه طبیعی

پلی فنول‌ها مواد شیمیایی موجود در مواد غذایی می‌باشند که به جلوگیری از آسیب رادیکال‌های آزاد به بدن کمک می‌کنند. رادیکال‌های آزاد با حمله به غشا سیتوپلاسمی و نابود کردن آن، به DNA دسترسی پیدا کرده و از طریق تغییر آن باعث بیماری‌هایی مثل سرطان می‌شوند.
پیشگیری از سرطان با این معجزه طبیعی
کد خبر : ۵۰۴۸۵

پلی فنول ها مواد شیمیایی موجود در مواد غذایی می باشند که به جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد به بدن کمک می کنند. رادیکال های آزاد مولکول های ناپایداری هستند که می توانند منجر به آسیب عروق و بسیاری از مشکلات سلامتی شوند. رادیکالهای آزاد با حمله به غشا سیتوپلاسمی و نابود کردن آن، به DNA دسترسی پیدا کرده و از طریق تغییر آن باعث بیماریهایی مثل سرطان میشوند. چندین هزار از ترکیبات پلی فنولی در گیاهان شناخته شده است که همگی در گروههای مختلف دسته بندی میشوند.  

 

در شرایط آزمایشگاهی و یا در داخل بدن مواد پلی فنول باعث : - کاهش التهاب به وسیله مهار ادم - جلوگیری از رشد تومورها - تعدیل کردن سیستم ایمنی بدن - جلوگیری از پوکی و اختلالات استخوان - افزایش مقاومت مویرگی با فعال کردن ترکیباتی در عروق خونی - محافظت از سیستم قلبی عروقی - محافظت ازشبکیه چشم - افزایش وزن بدن و اما از

مهمترین منابع غنی از پلی فنول عبارتند از: چای سبز ، خانواده نعناع ها ، رزماری، برگ بنه، گل سرخ، مریم گلی و ...

 
 
 
تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر