اشتباه عجیب کیم کارداشیان درمورد رونالدو و مسی

کیم کارداشیان پس از ملاقات با ارلینگ هالند، خود را مادر فوتبالی خطاب کرد و سپس کریستیانو رونالدو را با لیونل مسی اشتباه گرفت.
اشتباه عجیب کیم کارداشیان درمورد رونالدو و مسی
کد خبر : ۵۰۵۱۲

تابستان امسال کیم کارداشیان و ارلینگ هالند در رویداد دولچه و گابانا با هم ملاقات کرد، زیرا هر دو از سفیران این برند هستند. این سلبریتی در مصاحبه اخیر با مجله جی‌کیو توضیح داد که پسرش «سنت» طرفدار پر و پا قرص هالند است و او خود را به عنوان یک «مادر فوتبالی» می‌بیند. اما در ادامه مصاحبه کریستیانو رونالدو را با لیونل مسی اشتباه گرفت.

کارداشیان تنها چند هفته قبل از گرفتن عکس با هالند با ستاره پاری‌سن‌ژرمن کیلیان امباپه در یک مهمانی در ایالات متحده حضور یافت. او در چندین بازی اینترمیامی با پسرش که پیراهن مسی را بر تن داشت دیده شده، اما بعد از گاف اخیرش، طرفداران این سوال را می‌پرسند که او واقعا چقدر به فوتبال علاقه دارد.

کارداشیان در گفتگو با جی‌کیو گفت: «من در ایتالیا بودم و ارلینگ هالند را دیدم و یکه خوردم، چون می‌دانم که پسرم عاشق اوست. با پسرم فیس‌تایم کردم و گفتم: نمی‌توانی حدس بزنی که چه کسی را دیدم.» کارداشیان در ادامه درباره عشق او و پسرش به اینترمیامی توضیح داد، اما انگار کمی قاطی کرد و گیج شده بود. «پسر من عاشق کریستیانو رونالدو است و ما طرفدار اینترمیامی هستیم. به ما در پاری‌سن‌ژرمن خیلی خوش گذشت. آره، من یک مادر فوتبالی هستم.»

از آنجایی که مسی و اینترمیامی تا شروع فصل ۲۰۲۴ در ماه مارس بازی نخواهند داشت، کارداشیان ممکن است مجبور شود برای تماشای رونالدو در النصر به عربستان سعودی پرواز کند یا برای دیدن هالند به منچستر برود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر