جانشین نیمار از انگلیس می‌آید

الهلال برای جانشینی نیمار، روی جذب ستاره منچستریونایتد نظر مثبت دارد.
جانشین نیمار از انگلیس می‌آید
کد خبر : ۵۰۵۷۲

در کنار کریستیانو رونالدو و کریم بنزما، نیمار یکی از بزرگ‌ترین نام‌های تاریخ فوتبال است که در فوتبال آسیا حضور یافته اما مصدومیت زودهنگام او از ناحیه رباط صلیبی در یک بازی ملی، مسئولان و هواداران الهلال عربستان را در شوک فرو برد.

مصدومیت طولانی‌مدت نیمار که او را تا پایان فصل از میادین دور نگه خواهد داشت، باعث شده تا مدیران الهلال برای جذب جانشین او به تکاپو بیافتند. طی هفته‌های اخیر، نام‌های متفاوتی برای پیوستن به الهلال عربستان مطرح شده اما به نظر می‌رسد جدی‌ترین گزینه برای پر کردن جای خالی نیمار، جیدن سانچو باشد.

جیدن سانچو پس از دورانی درخشان در دورتموند، با قراردادی به ارزش ۸۵ میلیون یورو راهی اولدترافورد شد اما هرگز نتوانست عملکرد خوب خود در آلمان را با پیراهن شیاطین سرخ تکرار کند. جدا از عملکرد ناامید کننده، این وینگر ۲۳ ساله در ابتدای فصل جاری با اریک تن‌‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، دچار درگیری لفظی شد و به همین علت به طور کلی از تیم کنار گذاشته شده است.

هرچند که شنیده‌ها از پادرمیانی سر جیم رتکلیف، سهام‌دار جدید منچستریونایتد برای حل مشکل بین جیدن سانچو و اریک تن‌هاخ حکایت می‌کند اما به نظر می‌رسد احتمال انتقال وینگر انگلیسی به لیگ عربستان و الهلال، بیشتر است.

جیدن سانچو در تابستان اخیر پیشنهاداتی از لیگ عربستان داشت اما اریک تن‌هاخ روی این بازیکن به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی تیمش حساب باز کرده بود و مانع از انتقال سانچو به فوتبال آسیا شد.

الهلال عربستان برای جذب جیدن سانچو باید با یوونتوس رقابت کند، چرا که این باشگاه ایتالیایی نیز خواهان به خدمت گرفتن وینگر سابق دورتموند است.

 

 
تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر